keskiviikko 14. syyskuuta 2011

mihin lasket jalkasi, kukat puhkeaa


Mä tykkään
1. noista Tukholmasta ostetuista farkkushortseista ja pitsipaidasta (molemmat sieltä Zarasta)
2. kesäsestä fiiliksestä, joka noissa viikontakasissa kuvissa tuntuu nyt ulos katsoessa kamalan utopistiselta (kuten myös tämä lause, mikähän mun itseilmasussa on vikana)
3. tukanväristä, jota ei ehkä nyt kahen viikon jälkeen voi enää sanoa uudeks mutta joka kuitenkin näkyy näissä kuvissa! Toi uusi on himppusen punertavampi kuin edellinen, ja oisin ehkä toivonut vielä enemmän punertavaa sävyä. No ens kerralla sitte.
4. uusista purnukoista ja puteleista! Etenkin feelunique.comista hankittu BareMinerals-aloituspakkaus on ihana, olo on paljon nätimpi ja silti luonnollinen :D Mua innostas hirveesti tehä jonkinnäkösiä kosmetiikkapostauksia esim. noista, kiinnostasko ketään semmoset jutut?

9 kommenttia:

  1. Söpö kissa! Ja mä tykkään kans sun vaatteista :)

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia ja joo kiinnostaa ehdottomasti kosmetiikkapostaus!!! :D

    VastaaPoista
  3. Kiinnostaa kosmetiikkapostaus ja ihana kissa ! :D näyttää vihaselta, vaikka varmaan kuuntelee kyl ääniä mitkä tulee sen takaa :o

    VastaaPoista
  4. toi paita on ihana ♥ joo kosmettiikkapostaus!

    VastaaPoista
  5. Toi kissa on ihan meijän peetun näkönen :--D

    VastaaPoista
  6. hei kauanko tolta nettisivulta kesti toi bare minerals toimitus? :) oisin nyt innokas tilailee ku oon kuullu pelkkää hyvää noista !

    VastaaPoista
  7. Mutteri: meikä ja kissa kiittää (:

    Milena: Jeeeee kiva kuulla, ehk mä alan väsäilee semmosta sit jossai vaihees! :)

    Roosa: jee mäki tykkään! :D

    Anonyymi: nimenomaan

    ellau: Nii, tai sit se vaa oli hermostunu ku pyörin sen ympärillä ja yritin epätoivosesti saada sen huomion muhun et se avais silmänsä :DD

    geisterfahrer: jeiii ! :)

    juippensdaa: ehk ne onki jotai kaukasta sukuu ?!! :--D

    mari: en muista ihan tarkalleen ku hankin noi Iidan siskon tilauksen ohella mut joku pari viikkoo tais mennä (: Tosin meillä joutu paketti tulliin ja maksettiin alvit kun oli sen verran hintava tilaus, en tiiä sit joutuuko jos on pelkät noi siinä! Ja on noi ihan kivoi, mä oon tykänny :--)

    VastaaPoista