torstai 15. syyskuuta 2011

make up

Jeeee kuvasin mun meikkei, toivottavasti ees joku kiinnostuu! Juliaki tekee jonkun kosmetiikkapostauksen lähiaikoina, mut se keskittyy varmaan enemmän niihin sen hommaamiin Bare Minerals-juttuihin, mut en osaa sanoa varmasti.

En yleensä käytä noita kaikkia kuvissa näkyviä juttuja samaan aikaan vaan silleen vähän millon mitäkin. Esim ekan kuvan meikkivoidetta en oo käyttäny nyt oikeastaan ollenkaan, mut talvella tuun käyttää sitä varmaan melkein joka päivä. Tota huulipunaa mun pitäis opetella käyttää useammin. Mulle vaan jotenki aina tulee sellanen 'apua nyt herätän sikana huomioo'-olo jos mul on huulipunaa. Ja sitte vikas kuvas hengailee mun tällä hetkellä eniten käytössä oleva hajuvesi, Ralph Rocks by Ralph Lauren. Jos keksitte jotai kysyttävää noista ni kysykää ihmees! Ja ois kiva kuulla muiden kokemuksia noista samaisista tuotteista. (: Ku ite oon kuitenki ollu tyytyväinen noihin kaikkiin!

7 kommenttia:

  1. kauniskauniskaunis tuo blondi tyttö on ... :) kivoja meikkikuvia, I like ;)

    VastaaPoista
  2. sulla on aivan ihanan väriset silmät!

    VastaaPoista
  3. miten teet noi huulet?

    VastaaPoista
  4. mikä toi smashbox on ? (:

    VastaaPoista
  5. Josefiina: itsepä vain (---: jeee !

    Anonyymi: ok!

    mari: kiitti! (:

    Anonyymi: noo en mä niille varsinaisesti mitää tee, välil sudin hiukan puuterii niiden päälle (:

    Pauliina: mulla nikon d90 ja julialla canon 550d !

    Anonyymi: sellanen pohjustusjuttu, tulee tosi tasanen iho ja helppo levittää meikkivoide/puuteri siihen päälle (:

    VastaaPoista