torstai 22. syyskuuta 2011

hoochie coochie mama

En pysty käsittämään miten nopeesti aika kuluu! Viime viikonloppu tosiaan meni jatkiksella. Oli kivaa nähdä leiriläisiä pitkästä aikaa ja ihanaaaa ku pysty hetkeks unohtamaan koulujutut (okei Tuntematon sotilas kyl pyöri mielessä pariin otteeseen....) ja keskittymään johonki muuhun! Univelat ois tarkotus nukkua tänä viikonloppuna pois, leirillä keskityin lähinnä syömiseen..... :D

Hee olin unohtanu laittaa noi sympaattiset Julia opettelee keulimaan polkupyörällä-kuvat, joten tässä näitä nyt ois. Kävin Isan kanssa eilen sushilla, kerranki syötiin vähän hienommin ku yleensä jos suunnitellaan et syödään kunnolla ni päädytään kuitenki johonki picnikiin/subiin/mäkkiin.. No mäkis ei kyl niin usein kun Isa ei syö lihaa. (---: mut sielt saa pirtelöö

AAA oon jo about kolme viikkoa ajatellut et vitsi, mun tekee ihan sikana mieli lettuja. Mut ois kiva tehä niit sillee et tekis paljon taikinaa ja ois paljon ihmisiä syömäs. Eikä sillee et syön yksin kaiken. :D Mut joo, tosi moni on tullu kertomaan mulle et ne on tehny lettui täs iha lähiaikoin. Hei mäki haluun. Ja joo, ehkä lopetan ennen ku tää postaus kääntyy turhan ruokapainotteisiks.

4 kommenttia:

  1. tosi hienoja kuvia taas (--: Toi teidän yhteiskuva on tosi nätti!

    VastaaPoista
  2. Höhhh yritin kommentoida tätä koulus aamulla mut ei antanu :((( TUU mun luo tekee lettui (tai mitä tahansa ruokaaaa)!! Mä oon muute tosi vakuuttava tuol yläilmois, ilmeestä päätellen taito hyppysissä... :DD

    VastaaPoista
  3. kerro mulle mistä tota smashbox-pohjustusjuttua saa ja paljon se maksaa? ja kans että onko se ostamisen arvosta tavaraa :D

    VastaaPoista