maanantai 1. elokuuta 2011

we're not the ones who're ment to follow

Iida palailee tänään Prahasta - arvatkaa, kuka on innokkaimpana rynnimässä kinuamaan tuliaisiaan ja kuulemaan matkasta? :D Heräsin toissa(kin) yönä aamutunteina nähtyäni unia ulkomaisista puutereista ja muistettuani, että siellä se Iibaseni niitä varmaan katselee.... Oon niin kade, miks mun kohdalla ei onnistu ees ne Ruotsin risteilyt?! Terveisin katkera nimim. "kun olin 3 v. niin kävin maissa, sillonkin vaan Mäkkärissä".

Hassu muuten toi mun omakuva, joka on jostain reilun kuukauden takaa! Mulla on olevinaan jonkinnäkönen otsatukkaviritelmäkin, nyt se on taas sellanen ylikasvanut heinikko. ): En uskalla tehä sille mitään, ennen kun päätän, kasvatanko sivuotsiksen vai leikkautanko takas tasamallin. Ja hei, nyt on jo elokuu - mitämitä, missä välissä pääs käymään näin? Yritän suojautua tosiseikalta "kaksi viikkoa koulujen alkuun" lykkäämällä koulukirjatilausta ja ajattelemalla, että vielä on aikaa hankkia tarvittavia koulukamppeita ja vaatteita. Ei, aikaahan ei tässä enää juurikaan oo, mutta toivossa on hyvä elää.

7 kommenttia:

  1. no onpa söpis toi rumpali ;) ♥

    VastaaPoista
  2. oi onpas söpöjä poneja EIKU NE OLIKI MUN :---D kiiiva ihana postaus ♥ - minnabaaaaaa

    VastaaPoista
  3. mä en oo käyny ikinä ruotsissa :D

    VastaaPoista
  4. Aina niin kauniita kuvia <3 Teen blogi saa mut aina hyvälle tuulelle ootte ihania.

    VastaaPoista
  5. Näitä sun kuvia selailessatulee aina mieleen yks ja ainoa kysymys: miten sä teet noista noin hienoja !? :-D
    Ei nyt tarvi alkaa kaikkein syvimpiä salaisuuksia paljastelemaan, mutta olis tosi kiva tietää miten sä teet noihin kuviin tollasen vanhanaikaisen sävyn, vähän niiku tossa hevoskuvassa :-) Kiitoss jo etukätee infosta (vaikka sitä ei tuliskaan :-D)

    VastaaPoista
  6. ihana toi sun kuvas :):)

    VastaaPoista
  7. inlove: haha :---D voin välittää terveiset eteenpäin !

    minna: HIHI sinäkin olet kiva ja hepat kanssa! (--:

    pauliina: niin no mut sä oot ollu kreikas, ei lasketa ! terveisin ikuisestisuomessa-julia :((((

    Julia: Kiitos, jee kiva kuulla ! :)

    Anni: No tossa ekassa hepokuvassa mä laittelin sillä gimpin liukuväriefektillä jotain mustaa tonne ylös ja alas jaja en mä enää oikein muista ! :D Picnikillä mä sitten pääasiassa muokkailen sävyjä ja värejä ja lisään tottakai sitä TÄHTIPÖLYÄ! Mut en mä osaa muokata ikinä kahta kertaa samaa kuvaa samalla lailla, vaikka kuinka yritänkin :--D

    Anonyymi: jee kiitti, mäkin tykkään siitä jostain syystä kovasti ! :D

    VastaaPoista