maanantai 29. elokuuta 2011

sillä kyllä me vielä kohdataan,

kun metroasemien hiljaisuus meidät yllättää.



Silloin kaikki on kuin elokuvissa, tai unissa,




eikä mikään mene rikki enää koskaan, koskaan, koskaan milloinkaan.


Mun päivät rakentuu pahvilaatikoista. Niiden täyttämisestä, kuljettamisesta ja sitten taas tyhjentelystä, samalla kun Joelin huoneesta kantautuva levottomien kitarasointujen sarja kuvastaa jotenkin hyvin mun mielentilaani. Oon hengannut nyt mun kämpällä parina iltana, mutta siellä on lähinnä ahdistavaa istua yksin koko ajan peläten sitä, että naapurin stalkkerimummo on mun ikkunan takana urkkimassa (oikeesti, sillä on ihan oma kytisjakkaransa siinä ulkona)......... Kyllä mä uskon tulevani viihtymäänkin siellä, mutta sitä ennen tarviin peittävämmät verhot ja täydemmän jääkaapin. :D Ja isommanpuoleiset muutokset nyt aina vähän pelottaa, vaikka ne ois hyväänkin suuntaan.

Kuvat on ihan kotoa, kun käytiin (mä ekaa kertaa ikinä haha) sienestämässä. Värjäsin äsken mun hiukset piiiiiitkästä aikaa ja nyt oottelen pelonsekaisesti, miltä ne näyttää kuivuttuaan... :D Mulle tuli muuten kauhee postausinspis eilen, joten veikkaan että päivitystahti saattaa vähän nopeutua ainakin vähäksi aikaa! (--:

ps. lyriikat Aleksi Ojala - Älä sano ...sti, ekan kuvan runo Eila Kivikk'aho !

8 kommenttia:

  1. ihanasti muokatut nää kuvat:)

    VastaaPoista
  2. ihana runo ja joel tuntuu pohtivan noit sienii aika ahkerasti :--D

    VastaaPoista
  3. laita sit kuvii siitä kämpästä :::)

    VastaaPoista
  4. Millä kuvan muokkaus ohjelmalla muokkaat??! ((: ihania kuvia!!

    VastaaPoista
  5. Roosa: kiitti ! :)

    iida: hee eiks ookki ??! toi on se minkä luin kevääl yo-juhlis! :D Joel pohtii aina kaikkea turhankin ahkerasti......

    Anonyymi: Juuuu! Ite asiassa me aateltiin että voitais tehä oikein omat postaukset meidän asumispuolesta, kuhan ollaan saatu meidän asumukset kuntoon! :D

    Anonyymi: Mä muokkasin nää Picnikillä ja vesikuvissa pikkusen Gimpiä käytin kun korostelin värejä liukuväriefektillä :D

    VastaaPoista
  6. liityin lukijaks, ihana blogi teillä! :)
    ois kiva jos kävisit kurkkaamassa >
    http://onceeinourlifetime.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. millä ohjelmilla ja miten yleensä muokkaatte kuvanne:O

    VastaaPoista
  8. Mulla ois teille pieni haaste mun blogissa, jos haluutte tehdä :) ihan mahtavia kuvia!! ♥

    VastaaPoista