lauantai 13. elokuuta 2011

kadulla ei näy ketään, jolle huutaa "kiitos"



Yks kiva elokuinen päivä: suklaakeksejä ja trampoliinivoltteja, keulin pyörällä kunnes kaaduin, tai siis pyörä kaatu ja mä vaan menin mukana. Ei sitä lasketa! Istuin heinikossa sadekuuroon asti popsien marjoja. Mustikat jäi syömättä, ne tuntuu niin hassulta suussa ja mä oon vasta oppinut syömään mansikoita irvistämättä. Vikan kuvan irvistys tosin ei johdu mansikoista vaan jonkinasteisesta riemutilasta.

Tänään tulin leiriltä ja ylihuomenna meen takas kouluun, kauheeta! Tilasin kirjat "jo" viime viikolla, mutta niitä ei oo vieläkään kuulunut perille asti, ja Annin kanssa pohdittuani sitten tajusin, etten tainnutkaan tehdä tilausta ihan loppuun asti..... No alkuviikko kituutellaan sitten ilman kirjoja, mä ainakin yritin! :D

17 kommenttia:

  1. sä sit osaat, nä kuvat on taas ihania ! :--)
    pssst. mullakaa ei oo kaikki kirjat vielä kasassa, mut mitäs pienistä

    VastaaPoista
  2. ah mä niin rakastan näitä kuvia! ja oot niin energine ja tollane luonnonlapsi näis kuvis!:) ja vaikutat myös tosi symppikselt:)
    tykkään teijä blogist iha hirmusesti!

    VastaaPoista
  3. Ootko sä lihonnu? Näyttää vaan vähän siltä, no offense =)

    VastaaPoista
  4. Veera: haha kiitos :D jee en oo ainut ! paitsi äsken lähti tilaus vetämään, hähää :D

    Anonyymi: kiiittii, oooo kiva kuulla (:

    Anonyymi: No mitä nyt ne pakolliset kesämussutuskilot, en mä sen erityisemmin toivottavasti ?!?! :D Saattaapi johtua osittain myös mun noista rentoilu-ei-jaksa-pukea-vaatteista :---D

    VastaaPoista
  5. Oot tosi ihana etkä oo kyl yhtään lihonu niinku toi yks tos väittää! Tosi herkullisii marjoi, vitsi oispa nyt tuoreita vattuja :D

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia, jälleen kerran!

    VastaaPoista
  7. hei näää kuvat on jotain niin ihania! (:

    VastaaPoista
  8. Nää kuvat on taas parhautta! :>
    haha toi vipa o ihana :D

    VastaaPoista
  9. Ihania kuvia ja noi sun tekstitki on aina niin sulosia ! :---)

    VastaaPoista
  10. Ensinnäki ihania kuvia ja ihana asu! Muutenki nii kiva postaus :)

    VastaaPoista
  11. kivjoa kuvia:) millä muokkailet?:)

    VastaaPoista
  12. millä muokkaatte kuvia ku nää on aina niin makeen näkösiä? =)

    VastaaPoista
  13. Lopeta tuo pelleily nuissa kuvissa!! Ja voisittekohan työ olla muokkaamatta kuvianne nuin hirviästi.. rupiaa ärsyttämmään..

    VastaaPoista
  14. Ninzq: JEP, vadelmat on mansikoiden lisäksi ihan parhautta!! Niitä vois syödä vaikka kuinka paljon ! :DD

    Selma & Annika & Ida & viivi & sonja & hilija: KIITOS hihi :----D <3

    Anonyymi: Muokkasin näitä Gimpillä ihan hiukkasen (sitä ihkuu liukuvärijuttuu)ja sitte Picnikillä vaan heittelin kaikkee Tintiä ja tähtipölyäki pikkusen ja mitä niitä nyt on :D En enää muista jälkeenpäinkää kunnolla, ku laitan niitä aina sillä fiiliksellä mikä näytää hyvältä !

    Taija: kiitoos :)

    Anonyymi: tossa ylempänä tuliki vastaus, hee! :D

    Anonyymi: No mä en oo niin vakavasti otettava ihminen että voisin pönöttää vakavana joka kuvassa, enkä oo ees pelleilly kauheesti viime aikoina :D ja hmm, mä oon tällä hetkellä mieltyny vähän rankempaan kuvankäsittelyyn, joten en tiiä osaanko enää vähentää kun kaikki kuvat näyttää sillailla laimeemmilta :---D

    VastaaPoista