maanantai 22. elokuuta 2011

ja että ensimmäistä kertaa hän ei tuntenut mitään


Vielä parit kuvat elokuun auvoisilta alkupäiviltä! Mulla on kauheasti koneella jemmassa noita kuvia ittestäni (haha) mutta siihen toi kuvasaldo tuntuukin sitten jäävän, onnetonta. :D Tokavikan kuvan koru on muuten Iidan tuliainen Prahasta, eikö olekin ehkä söpöin ompelukone ikinä ?!?! :-----)

Koulu on startannut yllättävän mukavasti - en pane pahitteeks viittä vapaatuntia, kivaa että tänä vuonna se oon minä joka saa vähän laiskotella. On myös kivaa, kun nyt lukion puolella alotti niin moni kaveri! (: Lisäksi mun elämässä on justiinsa toteutumassa pari kolme kivaa haavetta, ja niiden odottaminen tuo kivaa kutkutusta päiviin. :D Sen Iidan jo mainitseman risteilyn (HIII ens viikolla ja paras porukka!!!11) lisäksi tilasin ittelleni jotain kivaa netistä - enkä nyt puhu niistä koulukirjoista. :D Mun sisälläni herännyt mömmöaddikti on ihan innoissaan!

Kolmas asia, jota odotan, liittyy mun huoneessa tällä hetkellä vallitsevaan näennäiseen kaaostilaan ja syyskuun ekaan päivään. Okei, oon huono pimittämään mitään, meikä muuttaa asumaan yksin jee! :) En malttais millään odottaa, että pääsen pyörittämään omaa huusholliani hehe. :----D

10 kommenttia:

  1. ihania kuvia! ja voi vitsi mäkin haluun oman kämpän

    http//hennakatariina.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. aaaaaaa hienoja kuvia jälleen! :)

    VastaaPoista
  3. uu iida kertokin et muutat yksin! onnea tervetuloa kerhoon! ;) T.isa ps. rakastan tota ekaa kuvaa!

    VastaaPoista
  4. ihanii kuvii taas niinku aina ja oot nätti!!<3

    VastaaPoista
  5. aaaaa tää on ihana blogi! :)<3

    toivottavasti omaan kämppään muutto menee hyvin! :)

    VastaaPoista
  6. hei millon sen arvonnan tulokset selviää? (: JA IHANIA KUVIA ♥

    VastaaPoista
  7. ei oo pakko vastata jos on liian henkilökohtasta mutta miten sulla oikein riittää rahat asua yksin? :o

    VastaaPoista
  8. hebsuuu: kiitos! ja jooh,arvaas miten mä intoilen :D

    iiro: kiitti!

    isa-ano: jeee yksinasuvat ftw! :D oii kiitti mäkin tykkään siitä hehe >:D

    anonyymi: ooooo kiva kuulla kiitos! :--D

    anonyymi: kiitos! <3 joo toivotaan, vielä kun sais tän kamavuoren ikinä pakattua laatikoihin :D

    anonyymi: KIITTII (: ää me ei olla ehditty/muistettu arpoa niitä, mut ehkä tän viikon aikana ois toivoa ?!

    anonyymi: mm no joo, en ala tääl selittää mitää erikoisempia mut ei oo onneks tällä kertaa rahasta kii! :D En siis maksa (ainakaa viel) ite vuokria tai semmosia (:

    VastaaPoista
  9. Julia sun kuvat on aina yhtä ihania ja hienoja! En tarkoita, etteikö Iidan kuvat olisi hienoja, mutta jotenkin tykkään enemmän sun kuvista :)

    T. Salla

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Ooi kiitos, mä taas tykkään ite ehkä enemmän Iidan kuvista haha :D

    VastaaPoista