torstai 14. heinäkuuta 2011

kuten kaipaus ihmisen

pian, sano minulle pian
että vielä on aikaa
pian, sano minulle
että tarina vasta alkaa

Aikaa ei mulla tosin liiemmin ollut, kun ompelukoneella kavennella hurautin noi Monkin liehulahjehousut kapeammiksi. Eikä itse asiassa oo nytkään - meillä on kiire riparille ja Iida sukkuloi pitkin taloa samaa vauhtia kuin puhuu (eli aika nopeasti).

Ajasta puheenollen mulla ei ole sitä tällä hetkellä ollenkaan. Iida kiertää mua ympäri kuin iskuvalmis paarma ja mä hikoan hermostuksissani tässä pirhanan oversize-neuleessani :--( Onneksi tän ilmestyessä oon jo onnellisesti riparilla eikä mulla oo enää kiire minnekään.

7 kommenttia:

  1. Amazing post :) the t-shirt Ochh great :)
    http://rockingpowder.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. ihanat noi sun housut! mistä ne on?

    VastaaPoista
  3. voi hellanlettas toi eka kuva on nii söpö :3 :---D

    VastaaPoista
  4. sulla on ihanan omaperäinen kirjotustyyli:) like it!!!!!!

    pidä hauskaa leirillä!

    VastaaPoista
  5. nyt otan itseni niskasta kiinni ja kerro tän:
    teiän blogi on ihan liian ihana!!!!!
    kuulostan varmaan friikiltä ja ehkä olenkin hieman mutta tää teiän blogi on varmaan mun lemppari blogi ever! :)<3

    VastaaPoista
  6. ää pitäkää kiva ripari, mul oli ainakii kivaa:-)! ja pakko vielä mainita, että tässä blogissa on yks ihanimmista tyyleistä kirjotuksen ja tosi hienojen kuvien suhteen !

    VastaaPoista
  7. Tereza: Thank you! :---)

    petra: Monkista, tosin kavensin lahkeet :D Kattelin et niitä oli vieläki Aleksanterinkadulla aleissa!

    pikkuira: haha kiitti, mäki tykkään siitä jotenkin (:

    Anonyymi: Kiva! Tosin tässä se oli kamalan paineen alla, mua ei sais hermostuttaa sillä tavalla kiireellä :( Ja hauskaa oli!

    Anonyymi: AAa kiitti, tollanen palaute on ihan mielettömän ihanaa ja tulee hyvälle tuulelle :D <3 <3 <3

    ttiia: Kivaa oli meilläki! :D OOoi kiitos! :-) <3

    VastaaPoista