torstai 28. heinäkuuta 2011

koita uskaltaa vaan tuulen vietäväksi sukeltaa


Istun tässä mun sotkusen huoneen lattialla jo neljättä tuntia. Perkeleen unirytmit, jotka on yhtäkkiä keikahtaneet "valvon myöhään ja nukun aamupäivät" -ääripäästä toiseen...... Mikäs tässä aamusadetta ja -ukkosta kuunnellessa, ehkäpä mä pääsen tänään kiskomaan taas jalkaan noi mun uudet Hai-popot (---: Ilo se on pienikin sadesäällä!

Nyt mä voisin lähteä pikkuhiljaa normaaleihin aamutoimiini. Tai sitten käperryn tähän nukkumaan, kattoo nyt. (Miks ihmeessä muuten saan lattialla paremmin unta ku sängyssä? Viime kesänä nukuin lattiatasolla lähemmäs kuukauden....) Että huomenia vaan kaikille jo heränneille! :D

11 kommenttia:

  1. aivan ihania kuvia! :) varsinki toi eka ♥

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia tosiaan<3 kauniita

    VastaaPoista
  3. vaik kuin söpöt noi kumisaappaat! :>

    VastaaPoista
  4. SIIDEJÄ kuvia! niinku aina :---) käy muute osallistumassa mun viisi parasta blogia-kisaan :>

    http://magicbbox.blogspot.com/2011/07/linkkii-tulemaa.html

    VastaaPoista
  5. hei millä kameralla sä kuvaat? :) kuvat on nimittäin ihania! muokkaatsä niitä yhtään? + hei toi eka kuva on IHANAIHANA

    VastaaPoista
  6. jeeee, mulla on samanlaiset hait vaan et turkoosit!! ;--))) <3

    VastaaPoista
  7. heihei tee postaus sun uljaan pääkaupunkimme ostoksista, eikö?

    terveisin theeta, todennäköisesti.

    VastaaPoista
  8. Tosi ihania kuvia! Etenkin tuo ihan ensimmäinen kuva ja kolmas alhaalta ovat tosi hienoja :)

    VastaaPoista
  9. Aijaa ! Musta toi on ollu ihan älyttömän hyvä soitin :--) ja kiitos ja samoin! nääkin kuvat ihania kuten aina (:

    VastaaPoista
  10. siistejä kuvia :)

    http://lifewithwhite.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. karcci & meri & Roosa: kiitos! :--)

    iiro: kiitti! Haha, kävin osallistumassa :D

    dragonfly: KIITOS! :D Mulla on Canon EOS 500D ja muokkaan joo, lisään liukuväriä ja kontrastia Gimpillä ja tähtiefektiä ja kaikkia värijuttuja Picnikillä (:

    Josefiina: Jee, Hait on ihania ja turkoosit kuulostaa supersöpöiltä! :D

    Anonyymi: Toiveesi toteutettu, ainakin jollain tapaa (;

    vilma: kiitiii!

    TANJAU: no mulla on nykysin puhelin ni kuuntelen lähinnä siitä ! ole hyvä ja kiitos :--)

    Mikke: jeii kiitti!

    VastaaPoista