sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

klooni olet niin kaukana, toisessa maassa, se repii mieleni

Mä ajattelen jo nyt liikaa sitä, että kohta kesä loppuu ja arki alkaa. En hirveesti tykkää matkustaa väliä Helsinki - porukat, joten en syksyllä enää varmaankaan jaksa/ehdi käymään kotipaikkakunnalla niin usein kuin tänä ja viime vuonna. Mulla on valmiiksi ikävä kaikkia ja kaikkea. Tällä hetkellä mä ikävöin liikaa Helsinkiä ja siellä päin olevia tärkeitä ihmisiä. moi krista (hyvää.parasta.ihanaa syntymäpäivää!) ja ella ootte rakkaita ! Haluaisin tuoda kaikki mulle rakkaat samaan paikkaan ja pakottaa ne pysymään siellä. 

Ainiin ja sinä anonyymi, jonka silmiä raiskaan tähtipölyefektillä! :D Pyydän anteeksi ja lupaan vähentää. Huomaa että tässä postauksessa sitä on vain kolmessa kuvassa! Mut huuuuh huh, tosi kivaa et sitku palaudun leirielämästä niin mulla on varmasti paljon kerrottavaa ja kivoja kuvia näytettävänä. (----: Ja minä ja Julia suunniteltiin et tehtäis arvonta ihan lähiaikoina. Mut vasta sitten ku me keksitään joku tosi khuuuul palkinto.

8 kommenttia:

  1. vähä hieno tuo kenkäkuva :----)

    VastaaPoista
  2. woi woi ku rakastan tätä blogia! mut mulla on ongelmaaa! en löydä sitä hitsin tähtipölyjuttua! tiiän joo mis sen pitäis olla, mut pitäiskö olla premium jotta sen saa? tackar jo avusta :D <3

    VastaaPoista
  3. whihiii - arvaa kuka selas teijän kaikki postauksesta lopusta alkuuun : MINÄ. Opettakaa hei mutkii muokkaa noit kuviii D:

    www.with-love-juulia.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. heii voi olla usein kysytty mutta
    1) millä muokkaatte kuvia
    2) miten hitossa toi tehää toi tähtipöly :-D

    VastaaPoista
  5. kaikki kysyy, mut miten muokkaatte teiän kuvat tollasiks et yks kulma on esim vihree ja toinen punanen? (:

    VastaaPoista
  6. selasin tätä läpi ihan kikseissä, tein on ihania (!!!!!!) kuvia ja jotenki niin rentoa meininkiä että taidanpa ryhtyä ihan lukijaksi tästä nyt! kaiken kruunasi se että noin kymmenen sivua luettuani tajusin että toinen teistä näyttää aika tutulta ja taidetaanpa olla samassa koulussa. jee kallio.

    ei, en aio kertoa kuka olen :D mut ihana blogi!!

    VastaaPoista
  7. love the way you edited these pics :D

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: kiitoos! (:

    Milena: kiitoos (: mut jooo ei tarvi olla premium, meet siis picnikin etusivulle, sit valkkaat kuvan ja painat create, sitte featured ja ylin vasemmalla, toivottavasti autto!

    Juulia: mahto olla tekemistä siinä! :D haha, vois pitää julian kaa jotai "let's edit pictures with t-banan"-kurssei

    Anonyymi: 1) lightroom + picnik + gimp
    2) picnikistä löytyy, kaks kommenttii ylemmäs ja siin oon selostanu tarkan sijainnin :D

    Kajsa: gimpin liukuvärityökalulla (:

    ano nyymi: hee kiitos! uudet lukijat on aina lämpimästi tervetulleita ja hei vaa kalliosta. :D ei toki alkanu nyt yhtään kiinnostamaan kuka olet tai mitää .... (: mut kiitos !

    Paula: thank you ! (:

    VastaaPoista