perjantai 29. heinäkuuta 2011

ja minä nousen, vaikka putoan

nousen, vaikka putoan.

pilkkupaita H&M 15 e - sukkahousut Gina Tricot 1,90e - neuletakki 25e Gina Tricot - mekko 35e Monki (rakastuin tohon heti ku näin sen, se ihan selvästi huus mun nimeä?!) - lompakko 0,5e kierrätyskeskus


Pystykuvat on aina yhtä hankalia blogiin sommittelun kannalta! Otin kuitenkin riskin tällä kertaa, en mä muuten ois mitenkään saanu kuvattua itteäni 50-millisellä objektiivilla - joka on muuten rikki, kun pudotin sen asfaltille. Tarkennus "jumittaa" ja mun pitää kädellä aina auttaa sitä rengasta pyörimään, ääh. Oon onneton tunari.

Multa pyydettiin kuvia Helsingin-ostoksista, ja koska ne ei olleet kovin erikoisia/näyttää henkarissa vähän hassuilta, niin nappailin tollasia kuvia mun lemppareista ollessani tänään yksin kotona :D Löysin tänään kierrätyskeskuksesta ton nahkalompakon, se on iso ja siinä on paljon taskuja ja vielä Suomessa tehty, mä tykkään! Vielä kun sais ton ummehtuneen kierttishajun pois siitä.....

10 kommenttia:

  1. voi vitsi ku on ihania ostoksia! :)

    VastaaPoista
  2. nää sun kuvat on aina niin hienoja! millä ohjelmalla sä muokkaat ne ? :)

    VastaaPoista
  3. superr ihania kuvia taas :) mikä fisu sulla muuten on ?

    VastaaPoista
  4. Ihana tuo pilkkupaita, just tuollasta oon ettiny! Onko se H&M Dividedin, vai ihan "normi" mallistoa?

    VastaaPoista
  5. hei mikä kamera sulla on ja mitä objektiiveja? :)

    VastaaPoista
  6. toi sun kuvien muokkaamistapa on ihana, niin "valoisia" kuvia ! :)

    VastaaPoista
  7. jälleen ihan mielettömän ihania kuvia ja vaatteita!

    VastaaPoista
  8. Paula: kiitti! :-)

    Sara: Gimpillä liukuväriä+kontrastia sillei "pohjaks" ja sit Picnikillä se enempi muokkaus :D

    Sanni: Mun fisu on ihan se Samyang MF 8mm f/3.5 ! (:

    Sara: Dividedin puolelta näkyy olevan! :D (On muuten ärsyttävää et kivoimmat on aina Dividediä, ku sitä ei oo lähihenkkamaukassa, mööh)

    iiro: Canon EOS 500D ja siinä Canon EF 50mm f/1.4 (siis nyt rikki), Samyang Fisheye MF 8mm f/3.5 ja se kitti 18-55mm f/3.5-5.6 (jota en kyllä käytä enää ollenkaan, vaikka toi 50-millinen on rikki :D kertoo varmaan sen laadusta näin jälkikäteen ajatellen,huhhu)

    Anonyymi: Oii kiitos! Myönnettäköön, että nautin ihan erityisesti näiden överimuokkauksesta kun tuli niin kivannäkösiä, kiva et tykkäilet :-)

    jenny: oooo kiitti! <3 :)

    VastaaPoista
  9. täää blogi on jotain niiiin parasta JOTEN Let's fake it -blogissani on teille pieni tunnustus. jatkakaa samaan malliin!

    VastaaPoista