lauantai 11. kesäkuuta 2011

onneks kelpaan ees itikoille

Kiipesin puuhun hätistääkseni varista, mut se kakkaskin mun jalalle. Julia versus varis, tilanne 0-1. Tiesin et haluutte kuulla tän!??!?!

Eka viikko kesälomaa ja töitä takana! Oon katsellut ja kastellut hautoja - 150 vuotta sitten eläneitä rovasteja, vuosikymmeniä sitten kuolleita pikkulapsia, hienompien sukujen suuria hautakiviä, talollisia ja diplomi-insinöörejä, aviopareja, sisaruksia, perheitä ja hautakiviä, joihin on selkeästi jätetty tilaa vielä toiselle nimelle. Lukemattomia Manneja ja Ida Marioita. Liikaa kavereiden ja tuttujen sukunimikaimoja ja esivanhempia.

Töiden jälkeen oon emännöinyt kotona uimaseuraani, ja kunnon emännän lailla leivoin myös keksejä ja pizzaa. Perjantaina kävin Mikkelissä juomassa appelsiinimehua. Mun on vaikea pusertaa tähän tekstiin mun hyvää mieltä, mutta toivottavasti uskotte mun nauttineen kesästä! (------:

PS. Mulla on pisamia, mutta valitettavasti niitä ei oikein erota punasuuden ja hikisen epäpuhtaan ihon alta. Yngh. 
PPS. Oon myös ruskettunut vietettyäni hellepäiviä hautausmaalla! Onneksi kevyen rusketuksen lisäksi oon saanut myös kauniita itikanpuremia ja naarmuja jalkoihini, etteivät kanssakulkijat ihan liikaa häikäistyisi mun upeista sääristäni. 
PPPS. Mun tukka on kasvanut, jee! Nyt kun lyhimmätkin osiot ulottuu ponnarille, niin mun monta kuukautta käytössä olleet pienemmän lenksut on katkeilleet yksi toisensa jälkeen, kun niihin ei enää mahdu niin paljon hiuksia :D Mutta ettei tääkin kuulostaisi liian lesoilulta, voin sanoa että mun tukka on haalistunut auringossa melkoisesti. Se on kuitenkin ihan ok. 

8 kommenttia:

  1. eikä miten ihana postaus! :--D <3

    VastaaPoista
  2. onneks kelpaan ees itikoille <- mietin itteni kohdalla ihan samaa. :---D
    ihania kuvia!

    VastaaPoista
  3. mä en kelpaa ees itikoille :( mua ei oo syöny ykskää itikka :o

    VastaaPoista
  4. taas ihana postaus <3 otsikkossa mietin itteni kohdalla samaa (;

    VastaaPoista
  5. hmm kaikki purevat itikat on naaraita, että toivottavasti ette tyttelit pety :)

    VastaaPoista
  6. EN KESTÄ NOITA KISSOJA! niin ihania awwwwwww:-))

    VastaaPoista
  7. Saara: Voi kiitos! :--) <3

    Veera: Niinpä.... lohtu se on pienikin! Kiitti (:

    pauliina: Aa voi ei :D:D:D:Dd No ehk ees joku pieni itikka joskus innostuu susta!

    Jensku: Hihi danke! Jep :)

    iida: KEINU ! haha ainoo noista otoksista joka ei ylivalottunu :D

    Anonyymi: Voih, siinä meni mun viimenenkin toivon ripe <///3 :D:D no juu, no ehkä on ihan ok olla myös naarasitikoiden suosiossa!

    Krista: ne on sulosia! (------: tosin niitä on meillä enää kaks, toi kolmaskin lähti jo meiltä veks :OOOO

    VastaaPoista