torstai 2. kesäkuuta 2011

jäisin mielelläni tähän ainiaaksi


Chisu - Amélie

Nämä kuvat ja iloisen virneen naamallani teille takaa koulun liikuntapäivä (olen muuten paitsi musiikillisesti, myös liikunnallisesti _erittäin_ lahjakas!!!), vihoviimeinen kouluhomma sähköpostin Lähetetyt-kansiossa, pulahdukset auringon lämmittämään järviveteen ja mopon kyydissä seitsemääkymppiä ajelu hassu lastenkypärä päässä. Nyt nautin vapaapäivästä ja kertaan mielessäni Chisun sanoituksia samalla, kun naapureiden pihalla taitaa äänestä päätellen olla joku hävittäjäkoneiden kokoontumislento. (Tai sitten niillä on vaan tosi äänekäs moottorisaha.) Lukuunottamatta Lightroomin odottamattomia ja kylmiä "Beta version has ended" -jäähyväisiä mun elämä känns bra just nu. Itse asiassa jättemycketsuperdåligtbra, jos tarkkoja ollaan! :--)

//1. möykän aiheuttikin helikopteri, ilmankos mölysi!
  2. saako tossa sanoa "dåligt"? Iidan mielestä ei, mä en oo ihan varma.

11 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja kirjotat hauskasti :---D

    VastaaPoista
  2. superkivoja nää kuvat :--) vois alkaa seurailee!

    VastaaPoista
  3. aivan ihania kuvia, tulee niin kesäfiilis! tätä lämpöä ja aurinkoa on niin odotettu ja nyt se on vihdoin täällä :--)

    VastaaPoista
  4. Ihana toi haalari, mistä se on?

    VastaaPoista
  5. ihana postaus ja toi farkkushortsihaalari on aivan ihana. oon ettiny just tollasta(: mistä toi on ja paljonko makso?

    VastaaPoista
  6. Sun hymy on niin valloittava! Ihania kuvia ja ihanat pöksyt :)

    VastaaPoista
  7. Roosa: Voi kiitos, hihi mulla oli kunnon visiot ton tekstin kanssa et kiva jos tykkäsit :DDD

    Emmi ja Elina: JEAH siitä vaan! Danke (--:

    Josefiina: Niinpä! Toivottavasti ei ihan heti lähe poiskaan, tosin vois vähän hellittää sit ku oon kesätöissä! Mut kyl tästä on nyt nautittava sit ihan kunnolla kun helteet saatiin :)

    Perttu: Haalarit kiittää, ne on Gina Tricotista maaliskuussa hankitut (--:

    Pauliina: Juu siis Gina Tricotista hankin ja 25 euroa makso! Monkissa ollaan myyty ainakin puol vuotta sitten (...) melkein identtisiä jotka maksoi 40 euroa, joten olin aika tyytyväinen kun bongasin noi :D

    AINO: Jee kiitos! :D Haha mäkin tykkään mun pöksysistä!

    VastaaPoista
  8. Voiku oot kaunis viimeses kuvas ! :--)

    VastaaPoista
  9. ihana toi vika kuva! mut aika paksut jalat tos tokas kuvas, onks ne muka sun?? :o

    VastaaPoista
  10. heh, toi dåligt ei taija kuuluu joukkoon :D

    VastaaPoista
  11. Anonyymi: ooi kiitos (--:

    Anonyymi: JEEeee ei oo, ne on Annan! Ei ne paksut oo mut vaan eri malliset kuin mulla :D:D

    jeppiss: no sitä veikkasin mut aattelin tehdä kokeellisia ruotsinkielen sovelluksia kun aattelin et se vois olla joku "kauhean" ?!?!?! no onneks ylppäreihin sun muihin on viel sen verran aikaa et osaan sillon välttää tollasen virheen :D:DD: kiitos korjauksesta ! :---D

    VastaaPoista