maanantai 6. kesäkuuta 2011

ei sanota elämälle ei

Juhlistin koulujen loppua tossa itse tekemässäni mekossa. Tein sen kuviksen tuunausjuttuna, haha :D Kuus tuntia ja kierrätyskeskuksesta ostettu verho ilmeisesti vakuuttivat mun kuviksenopettajan tarpeeksi hyvin, eikä se huomannut esim. vinoon ommeltua olkainta tai muita pikkuvirheitä, mutta ihan jees lopputulos toi munkin mielestä on! (: Osasyynä saattaa olla se, että mulla oli tällä kertaa valmiit kaavat, Suuren Käsityön 4/2011 olkaimeton mekko, jota soveltelin vähän. Kuvat, joissa esiinnyn, on muuten Iidan ottamia, koen suuria omantunnontuskia varastaessani ne tähän postaukseen muokattuani ne ensin ihan järkyttäviksi, aa!

Tänään me alotettiin Iidan kanssa kesätyöt: saatiin ensi alkuun haudankaivajan puhelinnumero, trimmattiin pari angervopusikkoa (ja ihan vaan muutama jäi odottamaan huomista, taitaa mennä rattoisasti neljä viikkoa niitä siistiessä!) ja todistettiin parin tosi ällön vaaleanpunaraitasen yöperhosen parittelua. No, onneksi puskien trimmaus ei voisi olla hauskempaa kenenkään muun kanssa, joten seurasta ei voi valittaa! Huh, helle ja loputon pyöräily on tainneet lopullisesti sekoittaa mun pään, ajatus ei kulje yhtään. (toi rimmas) Meen suihkuun niin Iida kestää mua huomenna vähän paremmin! Ja joo, mitä tykkäsitte mekosta :------D

12 kommenttia:

  1. Upee toi mekko! Ite en osaa laittaa edes lankaa ompelukoneeseen :----D

    VastaaPoista
  2. otsikko kertoo kaiken tarpeellisen, ihania kuvia:)!

    VastaaPoista
  3. aivan ihana mekko ! voisin tehä vähän samantapasen itelleni konfirmaatioon (:

    VastaaPoista
  4. tosi kiva toi mekko ! oot tosi taitava :)

    VastaaPoista
  5. oi että ihana mekko! Juuri niin kesä.

    VastaaPoista
  6. upeita kuvii ja ihana mekko! Kirjotit tosi symppiksen tekstin, rupes hymyilyttää tää :D

    VastaaPoista
  7. Vaude, toi on tosi magee toi mekko ja sopii sulle! :)

    VastaaPoista
  8. ihana postaus!! T:Anna

    VastaaPoista
  9. Anna: kiitti! No mä oon ollu kans ihan täysavuton ompelukoneen kanssa, onneks nyt oon oppinut ees jotain :D

    maria: niinpä, kiitos (--:

    Kaisa: Hihi danke! Tee vaan, malli oli ihanan helppo ja klassinen ja nätti :D

    Aurora: Voi kiitos! :)

    usva: dankeeeee (--:

    Taru: Haha kiva kuulla, musta taas tuntuu että olin vaan sekasin ja kirjotin jotain ihan puuta heinää :D

    Amanda: jeiii kiitos!

    Eve: Totta kai kun Iida on suurimman osan ottanut :D:D:D kiitti senkin puolesta siis!

    Anonyymi-anna: KIITOS, olet ihana ja aaa oot kirjottanut kommenttisi just !?!??!? sinä senkin maltalainen D:

    VastaaPoista