lauantai 7. toukokuuta 2011

paperia pussissa ja ajatus jäässä



Tein yks päivä tummansinisen hameen, jonka kankaat oon ostanut jo tammikuun puolella kierrätyskeskuksesta. Kaavat tein yksioikoisesti pienen mittailusumplimisen jälkeen suorakulmiosta, ja esikuvana toimi nämä H&M:n vaatteiden kuvat :D Ihan kivannäköinen tuli, vaikkakin hame saattais näyttää vähän kivemmalta silitettynä.....

Kotona netti on ollut vaihdossa pari päivää enkä oo saanut postattua, mutta nyt oon Iidan luona datailemassa armottomasti :D Maanantaina netin pitäis kuitenkin olla kotonakin toimiva, joten pääsen silloin taas kunnolla totetuttamaan lempiharrastustani - ei sillä, etteikö mulla pitäisi riittää tekemistä kaikissa tuhansissa koulujutuissa, Isan antamissa ompelujutuissa sun muissa, joista tein ahdistavan pitkän listan kalenterin. Ehkä mä kuitenkin ihan ekaksi meen nukkumaan kunnon yöunet, aamuihmisenä mua väsyttää olla näin myöhään hereillä! Nukkukaa tekin. Ja paljon.

6 kommenttia:

  1. hei apua :( miten osaat? onks tollanen KAUHEEN vaikee tehä, jos löytyy kaikki tarvittava mut taidot on vähän mitä on..... :( himottais itteeki.

    VastaaPoista
  2. hei jonkulaista ohjetta kehiin!! :)

    VastaaPoista
  3. aivan ihana toi sun hame! :--) hyvä että edes joku osaa ton ompelemisen taidon ja vielä noin hyvin! ;--)

    VastaaPoista
  4. ihanan irrotteleva ja pirtee blogi! :) tämmöne mikä pistää pakostaki hymyilee

    http://part-of-me-paula.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Veera: No tein parit mittaukset ja sit leikkelin suorakulmioita ja laskostin helmapalan samoihin mittoihin ku vyötäröosio! Ei se kauheen vaikeeta ollut, näppituntumalla lähinnä vetelin :D Siitä vaan kokeilemaan, kannattaa yrittää eka jollain halvemmalla niin ei harmita niin paljoa, jos menee vikaan!

    maria: Kiitos! :)

    ssuv-: Juu voin vaikka laittaakin, jos kiinnostaa :D Mulla kun sattuu olemaan kangaspalojen mitat ym. ylhäällä!

    Josefiina: Ooooi kiitos :---D En mä nyt siitä osaamisesta tiiä, mut ompelu on KIVAA :D

    paula: Voi, kiitti ja kiva kuulla :-----))

    VastaaPoista