torstai 5. toukokuuta 2011

olen noussut ja laskeudun päälle maan

Pakkohan mun kans on jonkinlainen kuvapaketti viime viikonlopulta julkaista! Pahoittelen ettei musta ole tällä viikolla mitään kuulunut, paitsi nyt tietenkin. Viikko vaan on mennyt tosi nopeesti, en ymmärrä. Kalenterissakaan ei ole enää paljoa sivuja jäljellä! Kesäloma can you heaaar me calling your name? 

Kävin Kiasmassa eilen kiertämässä ARS 11 -näyttelyn, joka siis Kiasma-lehden otsikkoa mukaillen kutsuu Afrikkaan. Ihan mukavalta vaikutti sen vähäisen ajan perusteella mitä me siellä vietettiin, ainakin muutamia hienoja valokuvia bongasin. Me jätettiin sinne sitten tollanen post-it-lapputervehdys, voitte vaikka aikanne kuluksi mennä etsimään sen sieltä. :D

Mulla muuten menee hermo Facebookin kyselyihin. Vois pitää pientä taukoa naamakirjailusta kun etusivu on joko kysymyksiä tai jääkiekkovouhotusta täynnä. Voi olla, ettei mua ärsyttäis niin paljoa jos tietäisin lajista jotain.. No joo, kannustakaa Suomea/suosikkimaatanne munkin puolesta! (---:

13 kommenttia:

  1. Hauskoja kuvia, varsinkin toi missä oot ton jauhesammuttimen kanssa :---D Ja söpöt noi sinikeltaiset kynnet!

    VastaaPoista
  2. kuuman kostean minä tunsin afrikan (;

    VastaaPoista
  3. Oon niin samaa mieltä tuon facebookin suhteen ! Aaaa hajoaa pää niihin kyselyihin ! >8(

    VastaaPoista
  4. mitä joku tuol kyllmäs vedes vaatteet pääl?:O :DD

    VastaaPoista
  5. Upeit kuvia ja rakastan tota kynsilakkausta! ...Facebook kyselyt... -.-

    VastaaPoista
  6. voisitteko tehdä edes kysymyspostauksen jos ette näihin kommentteihin vastaa?

    VastaaPoista
  7. muru, aivan ihania kuvia taas! (; <3

    VastaaPoista
  8. oliks toi joku/mikä leiri vai häh?::D:D

    VastaaPoista
  9. hihi nää kuvat on niin söpöjää :--) ja UPEITA ♥
    ja toi yks järkevä vaatteet päällä vedessä unohti bikinit kotii ja turvautu sit tällasee keinoo :--(

    VastaaPoista
  10. Mutteri: hii kiitos ! :D jep julia hoiti ton oikein mallikkaasti (:

    Isa: i did ja jotai muutaki ! .. eiku

    Kaisa: no niinpä ! :0 oikein piristävää ku joku on vastannu johonki 24677 kyselyyn ja siinä pitää selaa ne ennenku näkee niit oikeit päivityksiä :D no ehk se siit !

    Anonyymi: uimassa totta kai ! :D ite en kyllä vielä oo ees harkinnu talviturkin heittämistä että että ..

    Nyrha: oih kiitos ! (: nojoo i agree _so much !

    Anonyymi: heei kyl me ollaan julian kanssa aina kommentteihin vastattu, vähän viiveellä ehkä mut ite ainaki pyrin vastaamaan kaikkiin :0 MUTTA joo kysymyspostausta suunniteltiin tälle/ensi viikolle muutenkin (--:

    Josefiina: kiitos muru ! (---:

    Anonyymi: isosleiri tulevan kesän vanhoille ja uusille isosille ! (:

    minna: voi kiitos (----: SINÄ olet söpö ! olit sikarohkee ku uit ! :D mäkää en meinannu eka muistaa bikinei mut sit iskä etti ne mulle :--D

    VastaaPoista
  11. OIJOI NUO KYNNET *____*

    VastaaPoista
  12. AH mun sveakynsistä tykätään :---D Ja voi, oon hyvin pettynyt koska mun ryhävalas rantautuu -kuvia ei näy, NYYH :DDD

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: niinpä ! :D

    Julia: no ne on hienot (---: SORI, teen niistä vielä animaation, eiku ..

    VastaaPoista