sunnuntai 22. toukokuuta 2011

oh captain jack

Jaaa tällä viikolla on ehtinyt tapahtua vaikka mitä. Leijonien kultajuhlat ja kyllä, torilla tavattiin vaikken jääkiekkofani olekaan. :D Huomenna mulla on vapaapäivä ja pääsenkin juhlistamaan sitä lukemalla saksaa. Genau! Julia kävi täällä pikaisesti ja vietimme kaiken ajan lähinnä kaupoissa kierrellen. Perjantaina loistavan idean seurauksena teimme pizzaa yön pimeinä tunteina. Meidän piti ottaa se seuraavana päivänä evääksi, mutta se jäi venailemaan meitä jääkaappiin meidän molempien huonomuistisuuden seurauksena. Koin paljon materialismionnea kun ostin kivoja vaatteita (lähinnä Zarasta..) ja mun pitäisi muuten saada ne kuvat edellisistäkin ostoksista tänne! Mitähän olennaista vielä.. Aleksanterinkadun Monkin edessä on saippuakuplakone, hehe.

ps. haluun mennä kattoo uusimman piratesin ! julia ei oo vieläkään lämmennyt mun "johnny depp is soooo hot"-suostuttelulle ):

9 kommenttia:

  1. ihana paita toi vikassa oleva! :)

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia ja sulonen toi vika (:

    VastaaPoista
  3. noi kaks vikaa on tosi kivoi kuvii juliasta! :)

    VastaaPoista
  4. Nää on kivoooi, etenki noi missä mä oon hehe >:DDDDD ja ZARA, tahdon sinne takas !!1 <3 D:

    VastaaPoista
  5. heii kantsii mennä kattoo se pirates!! depp oli taas niiin loistava! <3 :DD

    VastaaPoista
  6. essi: i agree ! :D ja sopii julialle hyvin (--:

    Eve: kiitti ! niin on (:

    Anonyymi: JEP ! :D

    Julia: niii etenki ne missä sä ooooot :--D vois vaa tuhlaa kaikki kesätyörahatki zaraan .. hmm

    erika: JOOO mä haluun :D deppdeppdepp !

    VastaaPoista
  7. Lovely paita tossa vikassa kuvassa!(;

    VastaaPoista
  8. mä ihastuin noihin saippuakupla kuviin, ihania! :)

    VastaaPoista
  9. Leila: niin on :--D ananaksia !

    Milla: kivaaa, kiitos (: niit oli sikana ja noi lapset oli söpöi ku ne leikki siin niiden ympäril :D

    VastaaPoista