maanantai 23. toukokuuta 2011

liljat, kaalit, orvokit kaikki rinnan istutit

Mistress Mary, quite contrary,
how does your garden grow?
Edessä painaa koeviikko ja ne loppumattomilta tuntuvat koulutyöt, joita oon sadatellut tässä jakson mittaan, takana taas on loistava viikonloppu Iidan ja Isan kanssa Stadissa hengaillessa, kauppojen kiertelyä ja yöllistä pizzan tekemistä. (Muistin sen hankalan ohjeenkin ulkoa - tässähän vois kohta pistää oman pizzerian pystyyn? :D Jos asiakkaita ei tulisi, voisin ainakin itse mussuttaa omaa pullamössöäni hamaan tappiin asti! Paitsi ai niin, mä kyllä onnistuin pudottamaan sen toisen lattialle ennen sen menoa uuniin, joten ehkä mun pitää sittenkin hioa taitojani....)

 Ja joo, me taidettiin yhteistuumin nostattaa vähän tota Zaran myyntikäyrää... En ois ikinä uskonut voivani upottaa neljääkymppiä vaatteeseen, mutta toi hame on täydellinen. Samoin tummansininen puhvipaita. Ja ylipäänsä kaikki ko. liikkeessä, haluisin noita puhvipaitoja ja hameita vielä paaaaljon eri väreissä! Oi voi, tule jo kesä ja palkkapäivä :----)

9 kommenttia:

  1. ooi miten kivoja kuvia, onko sulla jotain valmiita tai teetkö ite textureja tai jotain SIIS miten saat noin ihanaiset värit kuviisi? :--D

    VastaaPoista
  2. zaralla on todellakin joku ihanien vaatteiden putki päällä, itellä mukaan lähti ehkä maiilman sulosin tummansininen hame mansikkakuviolla ^^<3

    VastaaPoista
  3. pelastitte vaihteeks mun päivän! :)

    VastaaPoista
  4. ooh ihana toi kuva musta ja iidasta!! (:

    VastaaPoista
  5. ihanat värit näissä kuvissa (::

    VastaaPoista
  6. hei ihania kuvia, kivat muokkaukset! (:

    VastaaPoista
  7. Saara: Hehe, opin käyttämään Gimpin hyvää liukuvärijuttuu, jollasta oon monesta monesta ohjelmasta ettiny! :D Tosin sen jälkeen piti taas lisätä kontrastia, eli siis siinäpä se :--)

    liirra: niinpä! Mäkin sovitin sitä hametta ja seKIN oli söppänä! Oijoi, haluun niitä lisää ja lisää D:

    Anonyymi: ja sä mun! :)

    Anonyymi-Isa: Eikös! Ootte molemmat niin nättejä että olen ihan kateellinen D::

    Anonyymi: Kiitti, mäkin tykkään! <3 :)

    Aurora: Kiittiiii! :--D hihiii oon so proud of myself

    VastaaPoista
  8. en oo koskaan lukenu tätä blogia, mutta selasin äsken läpi kaikki etusivulla näkyvät postaukset ja tytöt hei, teijän elämä näyttää aika täydelliseltä :))

    VastaaPoista
  9. sannero: Hehe, no joo, ei mun elämässä mitään suurempia epäkohtiakaan ole :D enkä hirveesti jaksa kaikkein angstisimpia vuodatuksiani blogiin ees laittaa! Kyse on aika pitkälti siitä, miltä kantilta elämäänsä katselee (--:

    VastaaPoista