tiistai 10. toukokuuta 2011

kaupunki nöyränä sylissä

Onks tuol oikeesti noin kuuma vai kuvittelenko mä vaan? Voin kertoo et mua ei tällä hetkellä oikein innostais lukee Seitsemää veljestä. Enemmän inspirois vaa maata ulkona ja käydä aina säännöllisin väliajoin hakee pirtelöä. :---D 

Torstaina oon menossa valloittamaan Ruotsia risteilyn merkeissä, joten kuulette musta seuraavan kerran aikaisintaan lauantaina! Itse en Tukholmaa kovin hyvin tunne, joten vinkkejä kivoista vaatekaupoista otan vastaan enemmän kuin mielelläni. (: Viime kesältä muistan maissa olemisesta sen verran, että me taidettiin mennä bussilla johonkin missä oli kauppoja ja että aikaa oli melko vähän. Jos hyvä tuuri käy niin ehkä mä en sieltä täysin tyhjin käsin joudu lähtemään.

15 kommenttia:

  1. oioioi, upeita kuvia! tuo ihanan kesäfiilingin O: kiitos taas iltani piristyksestä ♥ demittääkö jompikumpi teistä muuten vielä :D

    VastaaPoista
  2. ooh nää kuvaaat me likeyyyy! /julia

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia, ootte tosi nättejä molemmat :)

    VastaaPoista
  4. NÄMÄ KUVAT OVAT IHANIA. :------) <3

    VastaaPoista
  5. sun meikit antaa susta kivan narkkarivaikutteen...................

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: kiitos ja olepa hyvä vain ! (---: joo kyllä me käydään molemmat demissä, itse en tosin nykyään jaksa kirjautua sisään .. :D

    young blood: thankjuu ! (:

    Anonyymi & Kaisa & Julia & maria: kiitoksia ! (-----:

    Anonyymi: kiitti hei .. :D oon itse asiassa kuullut ton kommentin ennenkin, tosin se oli joku pelottava spuge joka sen sano ! mut joo, ehk mä haluun tuoda mun salaisen narkkaripuolen esiin meikkieni avulla, WHO KNOWS (--;

    VastaaPoista
  7. vooi ihanii kuvii ja mistä toi pyykkinaru on!? Ihan mieletön :-D ja sun hattu on love<3

    VastaaPoista
  8. Tukholmassa kannattaa tsekata Bik Bok, Urban Outfitters ja Topshop aineski! Ja vanhassakaupungissa on kivoja pikkuputiikkeja.

    Kivoja kuvia muuten! Ihanan kesäsen lepposia :)

    VastaaPoista
  9. ihania kuvia taas! ♥ millä muokkaatte kuvat? :)

    VastaaPoista
  10. Voi kuinka ihanii kuvia! Ja ihana hattu! ;--)

    VastaaPoista
  11. Amanda: kiitos ! (---: toi löyty aika helsingin keskustasta, läheltä forumia :o käveltii tosta ohi ja katoin vaa et mitä tuol oikein roikkuu :D jep ! nii mun mielestä kans, ja oikeesti se on isan ja oli mulla vaa lainas (:

    marika: voi kiitos (:

    AINO: JOO, kävin tuol bik bokis (ensimmäistä kertaa ikinä) ja ne vaatteet oli ihan mielettömän ihania ! (--: pakko päästä uudestaan kun hintataso oli vieläpä budjetille sopiva (: kiitos kiitos !

    Veera: kiiiitos ! (--: mä muokkailen picnikillä ja adobe lightroom kolmosella, julialla ohjelmat vähän vaihtelee (:

    HENNOAA: kiitoksia ! :D

    VastaaPoista