torstai 19. toukokuuta 2011

käpy selän alla


Asioita tähän postaukseen liittyen (ja vähän vierestäkin): 

1. Tuunattiin Annin kanssa kuviksen tunnilla tommonen tuoli! Kipittelin innokkaasti kuviksenopen perässä tuolien luokse ja valkkasin parhaan päältä, toi istuin oli niin hauskan kulmikas ja söpö ja onneks vielä käsittelemätönkin! (--: Me vähän maalailtiin ja roiskittiin ala-asteen nappuloiden arvostellessa vieressä, oli kuulemma liikaa roiskeita ja mustat aukot puuttu. (Koittakaapa arvata tosta se tuolin teema, haha)

2. Musta on kivaa että mun pikkuveljeni ei kameran nähdessään kiristä naamaansa vakioposetukseen vaan näyttää pelleltä. Meissä taitaa olla ainakin jotain samaa siis..... :D

3. Menin tossa yks päivä metsään ja esitin lukevani novelleja. Arvatkaa, onnistuinko. En voi kuin kiittää sitä, että enää pari viikkoa kituuttelua, kunnes voi ansaitusti viskata loputkin koulukirjat kaapinpäälle pölyttymään (--:

4. Oon koittanut pitää taukoa kisuista täällä blogissa, kun niitä tuntuu jo tunkevan tarpeeksi ovista ja ikkunoista, mutta tossa ne sitten taas on. Ne alkaa muuten olla jo aika villejä tapauksia, oon mm. pelastanut linnunhimoiset karvapallot onnettomasti puusta vikisemästä!

5. Huomenna matkustan Iidan luokse, jee! Vielä ehtii muuten laittamaan kommentteja tänne, jos joku juttu askarruttaa, me varmaan vastaillaan niihin viikonlopun aikana parhaamme mukaan!

6. Kuulin tämän biisin tänään aamulla ja iltapäivällä bussissa. Tuli mieleen viime kesä, kun olin terveyskeskuksessa hoitamassa vanhuksia. En tiedä, onko hyvä oikea sana kuvaamaan kappaletta, mutta ajatuksia se ainakin herätti.

16 kommenttia:

  1. ihanat noi 3 ja 4 kuva ku ihan ku toi kissa kattois tota käpyä :--D ihania kuvia ja ihania noi kisut ♥

    VastaaPoista
  2. voi ei mun sydän suli kun näin ton kisun :<

    VastaaPoista
  3. Oi vitsi hiuka ihana toi tuoli D:♥

    VastaaPoista
  4. Okei kuolin just kun noi kisun pennut on niin suloi! Aaaaaw ♥ Mistä mä tuun ryöstää itelleni yhden tollaseen? Niin upeita kuvia ja tuoli! WAU! Itse maalannu?

    VastaaPoista
  5. aivan ihania nää kisukuvat <3

    VastaaPoista
  6. phihuhuhuu mä en ikin kyllästy tsiigailee noita kissanpentuja ♥ ja kivoja kuvia muutenki =)

    VastaaPoista
  7. OI VOI kuinka suloisia kuvia! ♥

    VastaaPoista
  8. superihania noi kisukuvat! (: ja tykästyin tohon missä sul on toi tuoli pään päällä (8

    VastaaPoista
  9. oiii kuinka ihania kuvia! ahhh rakastan tätä blogia!

    VastaaPoista
  10. muute iha jees mut laita suu välillä kiinni

    VastaaPoista
  11. Anonyymi: Jee tajusit niitten kuvien jujun! :D Hihi kiitos (:

    Elina: Ooi ne on kyl kaikki sulosii! Danke kisulin puolesta!

    MIЯA: Kiitti! :-) Mustakin tuoli on ihan kiva :D

    Jenni: Niiiinpä, ja iteasiassa niitä on viis söpöläistä! :---)

    Isabel: Meiltä löytyy, en uskalla antaa tarkkoja koordinaatteja, ettei ne vaan katoais joku yö.... JUU minä ja Anni toi maalailtiin :)

    Roosa: Hiii kiitti! (:

    minna: niinpä, kisut ftw :D:DD Kiitti!

    Saara: KIITTI (-----:

    tuikku: UU kiitti, mustakin se on kiva kuva vaikka ite siinä oonkin :DDD

    aura hulda maria: Kiitti, apua tollasia kommentteja on aina kiva kuulla (:

    Anonyymi: Haha :D Sori, en osaa, suu kiinni poseeraus on mun kohalla niin teennäistä! Ja mun suu on senmallinen että se on luonnostaan auki, ja oon sentään karsinut näistä pois ne pelleilykuvat! (---:

    VastaaPoista
  12. Miksi tämän postauksen nimi on käpy selän alla...?

    VastaaPoista
  13. Anonyymi : koska mulla oli kiire ja en taaskaan jaksanut miettiä otsikkoa, eikä mulle tullut muuta käpyjuttua mieleen :D En siis oo ärsyyntynyt, vaikka otsikko saattaa antaa sellasen kuvan !

    VastaaPoista
  14. etkö julia haluaisi tehdä omaa blogia... rakastan sua

    VastaaPoista
  15. Anonyymi: En! :---D Iida on mun bloggaajaidoli eikä tää homma ois yhtään niin kivaa, jos me ei saatais yhdessä Idlerin kanssa pähkäillä jotain jänskää tän blogin menoksi :) Mutta oi, tosi ihanaa kuulla noitten "pidä suu kiinni"- ja "ootko 13vee" -juttujen jälkeen tommostakin palautetta! <3

    VastaaPoista