tiistai 31. toukokuuta 2011

joskus sisimpäämme kasvaa ilon kukkamaa


Viikon sisällä mua on piristäneet koulubussin edessä tepastellut elämäni eka hirvi (Anna ja Anni nauro - ehkä ihan hyvä etten kertonu etten ollu vielä 10-vuotiaana nähnyt sisiliskoa, sammakkoa saati kalastanut...), pizzareissu Iidan äidin kanssa, joka oli mun tavoin yksinäinen ja tylsistynyt (yleisesti ottaen pelkään edes vähän mun kavereiden vanhempia, joten kiva että ees joku olis innoissaan vaikka majottamassa mut niille), kysymyspostauksessa mut tunnistaneet lapsuudenkaverit (mulle tuli hirveä Vuosaari-nostalgia ja kuminaamavirnistys!) ja kuvisjuttua varten hyvin onnistunut mekko (siitä kuvia sitten kun saan sen takas, ja Isa älä huoli, sun omas on ihan seuraavana listalla!!!) (sulkusulkusulku). 

Tääkin päivä on parantunut eksponentiaalisesti loppua kohden - aamulla näin pahoja unia mun yh:n opettajasta ja myöhästyin bussista, mutta onneksi koe oli helppo. Iltapäivällä koulun taidekeskusvierailun jälkeen menin Annan kanssa jätskille, ja myöhemmin pyöräilin seurakunnan bändiharkkoihin (olin niin musikaalinen että taisin osasyyllinen kosketinsoittimen hajoamiseen?!?!) ja taas jätskille. Sanotaan vaikka näin että mulla on ollut huippu (ilta)päivä, huhhuh! Ja kesän lähetessä päivät ei voi kuin parantua :-----)

4 kommenttia:

  1. kiva postaus (--: alko tekee mieli jätskii :D

    VastaaPoista
  2. AAAA näyttää ihanalta, mulleki kelpais jäätelö ! :D ja teidät ottaisin sitte seuraksi (---:

    VastaaPoista
  3. ihanan kesäsiä kuvia, nyt kyllä kerrot siitä gimpin liukuvärijutusta tarkemmin! :-D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Kiitti, apua toivottavasti sulla oli jätskiä kättesi ulottuvilla! :DD

    iida: HIHI enää pari päivää und olet täällä, sitten voidaan mennä jätskille :-------)))))) <3

    Saara: Näissä se liukuväri oli siis mode>hard light, opacity>jotai alle 50?, FG to transparent ja Shape>radial :D:DD mulla on siis Gimp enkuks! Ja sit värinä oli jotain oranssinkellertävää ja suihkin sitä nurkkiin ja taustoihin, lopuks lisäsin kontrastia. Taidan olla oikee muokkauksen ihmelapsi!!!!1111 (or not)

    VastaaPoista