sunnuntai 15. toukokuuta 2011

ja tukholma on täynnä kukkasia

Ei tullut eilen voittoa Suomelle, kävisiköhän tänään vähän paremmin? Eilinen meni mulla melkein kokonaan siihen, että nukuin univelkoja pois. Kymmeneltä nousin kuitenkin katsomaan kellä on överein lavashow tänä vuonna. Da Da Dam olisi varmasti pärjännyt hitusen paremmin, jos Suomella olisi pari, tai parisen kymmentä naapurimaata enemmän.

Tukholmassa oli jättekivaa. Aluksi meillä oli vähän vaikeuksia löytää paikkoja, mutta pieni metrosekoilu ei loppujen lopuksi haitannut ollenkaan. Rahaa käytin mielestäni hillitysti ruokaan ja muutamaan paitaan, sekä shortseihin. Ylimmissä kuvissa näkyvä paita on H&M:ltä ja käsitykseni mukaan noita löytää ihan yhtä lailla Suomestakin. Jep, tosi eksoottista mennä Ruotsiin ja shoppailla hennesillä ... No jaa. :D Esittelen loput kaksi vaatekappaletta vaikkapa seuraavassa postauksessa. (---: Ja suosittelen muuten kaikille oikein lämpimästi kauppaa nimeltä Bik Bok! Ihania, pienellekin budjetille sopivia vaatteita, me likeyyy.

6 kommenttia:

  1. hihi toi banaanipaita :--) SÖPÖ!

    ja sinä, minä, Tukholma, kesä, ehdottomuus - mäkin haluun ees kerran elämässäni ulkomaille shoppailemaan ):

    VastaaPoista
  2. ihan järkyttävän hienoja kuvia ! (:

    VastaaPoista
  3. Oi, aivan ihana kuvia, rakastuin ! Btw, mä oon kuullut jostakin, että ruotti on hennesin läntisellä jakelupuolella ja suomi itäisellä jakelupuolella, että ei ihan samoja vaatteita ole esim. Tukholmassa ja Helsinkissa. (:

    VastaaPoista
  4. Woa, ihania kuvia :--) KAUHEE toi varotuskuvajuttu!!

    VastaaPoista
  5. Mim: kiitoos ! (:

    Julia: EIKÖS ? :D ah jooo i can't wait ! stockholm can you hear us ?

    Reetta: voi kiiitos (--:

    Jenttu: kiitos paljon ! (: toi oli täysin uutta tietoa mulle että voi hyvinkin muuten olla ! :D

    Piiu: kiitos ! :D joo mun mielestä kans, toivottavasti kellekään ei käy noin ! D:

    VastaaPoista