sunnuntai 29. toukokuuta 2011

ihminen on kaunis kun se hymyilee

hymyile sinäkin (----------:

21 kommenttia:

  1. voi, ihana postaus :---) alko hymyilyttää :-D

    VastaaPoista
  2. miten on mahdollista että luin otsikon 'ilmeeni on kaunis kunnes se hymyilee' :----D
    anyway, ihana postaus, hymyilytti ^^

    VastaaPoista
  3. Hei oon aatellu ostaa ton AF-S Nikkor 35mm F1.8G objektiivin kans. Mitä hyvää ja huonoo siinä on, jos viittit kertoa. Suosittelisitko?
    Ihana postaus btw :>

    VastaaPoista
  4. Oiii vähän söpö postaus, hymyilytti! :-)

    VastaaPoista
  5. kaikkien muiden hymy oli kiva paitti mun :OOO T:isa tää kakka ei päästä mua mun googletilille

    VastaaPoista
  6. Mooi (: Oon lukenut teijän blogia jo jonkun aikaa ja huomannut, että se paranee vain koko ajan. Nuo kuvat ovat uskomattoman hienoja! Iida, susta tulis aivan loistava valokuvaaja! Julia, sä et välitä mitä muut sanoo, vaan teet mitä itse tahdot ja siks mä kadehdin sua. Ite en uskalla ottaa riskejä, vaan ajattelen aina, et mitä muut sanoo. No kuitenkin, teidän blogi saa mut aina hymyilemään, kiitos! Jatkakaa samaan malliin (:

    VastaaPoista
  7. Hymy nousi kyllä heti kasvoille! Suloisia kuvia. : >

    VastaaPoista
  8. Ihana :) Täytyy lukee tää postaus aina välillä ni tulee hymyiltyä!

    VastaaPoista
  9. Ihana toi vika kuva! ja kaikki muutkin:)

    VastaaPoista
  10. ihania kuvia (niinku teijän kuvat on aina) :)

    VastaaPoista
  11. oi, aivan mahtavia kuvia taas IIDA! <3 ja Aada on taas jotenkin niiiiin kaunis :---) susta tulee kyl oikeesti vielä joku huippukuvaaja(vaik jo nytki oot sellanen ;) ! )

    VastaaPoista
  12. kunpa vain pari muutakin bloggaajaa hoksaisi tän jutun :------------)

    VastaaPoista
  13. OIVOI kiitos kaikille kommenteista, oli tosi piristävää lukea näitä (----: ja vielä kivempi että tykkäsitte kuvista, hymyilkää jatkossakin ihanat !

    VERGION: suosittelen, mun mielestä hintalaatusuhde kyseisessä objektiivissa on ihan mainio ! (: oon ottanut nyt parin kuukauden aikana melkein kaikki blogikuvat tolla ja jälkeen olen tosi tyytyväinen. objektiivi on valovoimainen ja kevyt, miinusta voisin antaa vähän muovisesta ulkomuodosta ja ei-niin-hyvästä hämärätarkennuksesta !

    Anonyymi-Isa: sun hymy oli just hyvä :D

    Anonyymi: kiitos tosi paljon mun ja juliankin puolesta (---: sun kommenttia oli ihana lukea, tässähän ihan punastuu. :D toivottavasti jaksat jatkossakin lukea meidän blogia, ja kiva että oot huomannu kehitystä postauksissa ! (:

    VastaaPoista