torstai 7. huhtikuuta 2011

which seat can I take, oh there's a problem


Mun on vaikeempaa päättää kumpi on söpömpää, noi kisulit vaiko Marja Tyrniltä näyttävä veljeni. Ehkäpä jälkimmäinen vie voiton!

Oon jo melkein selättänyt tänkin koeviikon - enää loppurutistus kauan pelättyä fysiikankoetta laskeskellen, sitten voin taas unohtaa kaiken mitä tänä iltana tulen pänttäämään päähäni... ja siirtyä aaltoliikkeisiin. Miksi ihmeessä mä oon ikinä ees valinnut fysiikan valinnaisia? :-D Onneksi mulla tulee olemaan äidinkielen, matikan ja fysiikan tappotuntien lisäksi seitsemän tuntia kuvista viikossa ja muuta mukavaa.

10 kommenttia:

  1. ihanaihanaihana kisu♥♥ ja vitsi sul on kivoi kuvii tääl ja kivasti muokattui=)

    http://part-of-me-paula.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kivat kuvat ja minuu nauratti nuo kaks ekaa lausetta taas ihan kympillä :---D

    VastaaPoista
  3. siistei noi trampoliini kuvat :DDD

    VastaaPoista
  4. Eve: Mitä niistä? :D Niitä on viisi, vaikkei sitä varmaan noista yksittäiskuvista tajuakaan! (---: Mutta ne on kyllä suloisia, oijoi <3

    VastaaPoista
  5. aaaaaaaaa veljes on maailman söpöin!!:D

    VastaaPoista