torstai 14. huhtikuuta 2011

sydän ei tunne, mutta jalat vielä kantaa


Tavaramarkkinat - Kevät

Löysin kaapista syksyllä ostetun neuleen, ja valitsin sen toverikseni kestämään vielä hiukan viileitä kevätsäitä. Keväästä puheenollen: olen kuunnellut tota kappaletta tällä viikolla joka aamu, minkä seurauksena se on soinut päässäni joka päivä, ja joka iltapäivä oon laulaa luritellut sitä Iidalle puhelimessa. Ja samalla toivonut, että pääsisin vielä tämän kevään aikana kulkemaan Iidan kanssa Hakaniemen rantaa, vaikka salmiakista en niinkään välitä. 

Ja hei, keksin että musta vois tulla optikko, kun mua kiehtoo kaikki peilit ja linssit, enkä nyt tarkoita vain oman nassun tuijottelua tai teinipeilikuvia. :-D Ois makeeta rakentaa joku oma objektiivi! Ja voih, kohta mun pitää varmaan mennä laittelemaan polkupyörää lähtökuntoon, kun näytelmän kenraalit alkaa pian..... Äkkiäkös ton kaheksan kilsaa hurauttelee, mä kun olen varsinainen atleetti!

11 kommenttia:

  1. Aivan ihana postaus! Söpöjä kuvia ja ihana tuo kappale ;) ja söpö tuo villapaita <3
    T. Kotkan Josefiina :--D

    VastaaPoista
  2. eiks optikko oo joku silmälasityyppi tai semmonen....? :-D

    VastaaPoista
  3. Kui jees toi neule!!! Vaikka onkin aika jännä =D

    VastaaPoista
  4. Hahahaahh toi akkarikuva on paras :--DD

    VastaaPoista
  5. Anonyymi-Johanna: Kiitos (-----:

    jennyöä: häh minä vai, kiitos ! :D

    Anonyymi: Joo on se, mut siis niitä linssejähän ne hioo, nykysin ku ei kai oo eriksee sellasia linssienhiojia :D Toi objektiivijuttu ei liittyny siihen asiaan vaan ylipäänsä linsseihin mut taisin kirjottaa sen epäselvästi :--D

    HENNOAA: Kiitoooos! Sen "vähän jännän" takia se onkin lusmuillut mun kaapissa mutta nyt päätin että se on kiva ja laitoin päälle (:

    liirra: Kiitos! :D Mustakin siitä tuli ihan kiva, ja oli kivaa kun pikkuveli suostu mun julmaan akkarihyväksikäyttöön!

    VastaaPoista
  6. ihana blogi ja kirjotat kivasti! :-) ja oot oma ittes ja sillee.. (Y) :-D keep rockin

    VastaaPoista
  7. ahh voi ei ! :DD mulla on tommonen aaaivan samanlainen neule jonka oon saanu äitiltä! :D mahtavaaaa !

    VastaaPoista
  8. söpö neule! tuli tosi hyvä fiilis jotenki tästä postauksesta :-)
    J

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Hihi, ihana kommentti! :D Kiitos!

    Anonyymi: Ui ku hauska sattuma :D Harvoin sitä tulee ajatelleeks, et second hand -löytö sattuis olemaan jollain muullakin! :---D

    JT: Oooi kiitos (:

    iida: ja mulle sun vaatekaappi ja mieluusti sinä myös <3 :D:D

    VastaaPoista