keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

ota sivellin ja maalaa sitä taivaanrantaa

Mä virallisesti uskon kesään. Matikan tunti ulkona, luukkunsa avanneet jäätelökioskit, aurinkolasien tarve ja valo. Onko se muuten jotenkin yleinen mielipide, että lakritsijäätelö on pahaa? En tiedä mitään yhtä hyvää jäätelömakua ellei wanhan ajan suklaata lasketa mukaan!

Kuten huomaatte, aurinko on inspiroinut mua kuvailemaan sikana JEEJEE tässä kuvassa on vettä-kuvia. (----: En yhtään osaa sanoa miten lämmintä (tai kylmä ..) järvivesi tällä hetkellä on, mutta musta ois kiva jo mennä mökille uimaan. Oon muuten varsin tyytyväinen itseeni, sillä sain kurssivalinnat tänään tehtyä! Se on ihan kamalaa et kaikki venaa naama tietokoneen ruudussa kiinni valmiina naputtelemaan itselleen haluamansa kurssit heti sillä kellonlyömällä kun ilmoittautuminen alkaa! Ja huh huh sitä helpotuksen määrää kun mulla kävi tällä kertaa sen verran onnekkaasti, että sain muutamaa lukuunottamatta juuri ne kurssit jotka suunnittelinkin ottavani. Viime vuonna ei mennyt ihan noin putkeen, mut onneksi opo on olemassa.

11 kommenttia:

  1. ihana toi pallo kuva siiit tuli tosi hieno!

    VastaaPoista
  2. lakujäätelö on ihan parasta!!

    VastaaPoista
  3. lakritsijätski on just parasta, mutta makuasioistahan voi kiistellä:) toi viimeinen kuva on ihana!

    VastaaPoista
  4. Lakritsijäätelö on tosi hyvää. :----)

    VastaaPoista
  5. ihania kuvia! mitä kuvanmuokkausohjelmaa käytätte? (:

    VastaaPoista
  6. lakritsijäätelö<3 kivoja kuvia taasen !

    VastaaPoista
  7. moi! haluisin kysyy et miten saatte nuo kuvat tohon blogiin noin isoina? ite ku yritän laittaa ainakin bloggerin kautta nii ne jää kauheen pieniks:(

    VastaaPoista
  8. Lakritsijäätelö on parhainta ! Ja tykkäilen hirmuisesti ekasta kuvasta :)

    VastaaPoista
  9. Isa: mun mielestä kans ! :D kiitiii !

    HENNOAA: kiitos (:

    MARSKA: no niin on ! :D oih ja nyt mun tekee mieli mennä jätskikiskalle ..

    maria: jep, voi ja pitääkin vähän kiistellä :D kiitoksia ! (:

    hilija: kivaa, rupeen pikkuhiljaa vakuuttumaan etten oo yksin mielipiteeni kanssa ! (--:

    Nyrha: kiitos kiitos (:

    Anonyymi: kiitti ! mä käytän picnikiä ja adobe lightroom kolmosta, juliasta en oo ihan satavarma (: veikkaisin että se käyttää photoscapea !

    katri: JEP ! :D kiitos ! (--:

    Anonyymi: hmm ootko kokeillu postausluonnoksessa painaa niistä kuvista, kuvan alapuolelle pitäisi tulla sellainen juttu mistä voi valita kuvan koon ? :o

    Hanna: niin on ! (---: kiitos, mä tykkään siitä iteki ku se on tollanen kesäinen (:

    VastaaPoista