sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

mummonverhomekko

Minä
tein
 mekon.
Vihdoinkin, eihän toi ole toiminut puolivalmiina lattiarättinä kuin kuukauden päivät, ja nyt lupailujeni seurauksena jaksoin vihdoinkin askarrella mekkosen valmiiksi. En kyllä tuu varmaan koskaan käyttämään tota, sen verran levoton ja haalistunut kuosi tekeleessäni on. Harjoittelukappaleeksi mä tämän alunperin tarkoitinkin, eikä kierrätyskeskuksesta roudatut mummonverhot rokottaneet mun kukkaroa kovinkaan suuresti. Helman kellotukseen kuitenkin rakastuin, joten sitä elementtiä tulen varmasti käyttämään vielä :--)

Okei, nyt mä riisun tän härpäkkeen päältäni, meen syömään ja alan lukea toden teolla maantietoa! Jos vaikka toi koe menis hyvin, niin voisin taas huomenna mennä hyvällä omallatunnolla mennä shoppailemaan kylän kuumimpiin liikkeisiin, kuten kirppikselle ja kierrätyskeskukseen (-:

19 kommenttia:

  1. teit ton ite? :D uiui ku söpö toi kukkakuvio ja toi mekko muutenkin ♥

    VastaaPoista
  2. MÄKI haluun ostata ommella ja mekkoja ja kukkia jaja

    VastaaPoista
  3. hiukan ihana mekkooo :oo myy tuo minullee =)=) :D

    VastaaPoista
  4. aaaaaaaaaa kuolen ihanaannan kuosiiii love that <33

    VastaaPoista
  5. KIRA: joo tein (: kiitos!

    iida: OPETTELE, voin alkaa pitää sulle ompelutunteja :----DD

    karmike: haha mikä ettei, jos haluut hiukan vinon pääntien ja jonkun mummon ikkunassa roikkuneen asian :D Kiitos!

    VastaaPoista
  6. jos sä et tota käytä ni lähetä mulle! :)

    VastaaPoista
  7. Isa: No ehkä vähän liian mummo mut kiva jos tykkään (--:

    Sara: Haha joo vois :DD

    Amanda: Kiitos!

    VastaaPoista
  8. vähän hienon oot osannu tehä :)

    VastaaPoista
  9. oi miten kaunis mekko <3 :--)

    VastaaPoista
  10. Roosa, essi ja Ida: hii kiitti :D

    VastaaPoista
  11. sikahieno !! oon kateellinen käsityöihmisille, multa ei nimittäin luonnistu ollenkaaan mikään tollanen ! :-D ja muutenkin ihana blogi ! liityin lukijaks :)

    VastaaPoista
  12. Ois oikeesti ihana toi mekko, myy mulle! :>

    VastaaPoista
  13. elliii: Hihi kiitos! :D (Näin vähän jäljessä...)

    juuli: no jos välttämättä haluut ni myyn vaikka heti, mut saattaisit vaan pettyy :D:D

    VastaaPoista
  14. Myy vaan, paljolla lähtis? :D Itse tein tänään mekon, mutten tiedä onko se mistään kotoisin.

    VastaaPoista
  15. Hmm en osaa hinnoitella, oisko joku 6 e hyvä hinta (plus postarit?) :D Tosin en osaa yhtään venkslata tällasia kauppajutskia, joten en tiiä miten ne raha- yms jutskelit järkättäis mut jos kiinnostaa ni anna sähköpostis tai jotain! :---D

    VastaaPoista
  16. Ootko varmasti tosissas? :)) Ois kyllä mahtavaa. 6€ on sopivasti. :> Lähetä sinä mekko nii minä lähetän rahat. ^^ Mutta sähköposti on luultavimmin järkevin. Mua vaan häiritsee kun olen vasta 13-vuotias, että mitähän vanhemmat miettii kun hieron mekkokauppoja netissä..

    VastaaPoista
  17. Huuu juu sähköposti vois olla kätsy! No voin sanoa että oon varmaan sieltä luotettavimmasta päästä, eri asia on, vastaako sitten toi tuote odotuksia :D Jos vaikka lähetät ne yhteystietos ja sitten mä pistän mekkoa tulemaan, ilmotan vaikka lopullisen summan sitten kun oon saanu postikulut selville!

    Toivottavasti mekko on sulle sopiva, se on meinaan mulle vähän väljä :O No, vyöt on ainakin keksitty!


    julia.lintunen@hotmail.com

    VastaaPoista