perjantai 1. huhtikuuta 2011

mangomeloonia, TUUTISTA

tähän kuvaan on hyvä lopettaa tää söpöstelypostaus

Sain tänään vihdoinkin aikaseks kuvata noita kahden viikon ikäsiä kissanpentuja, vaikka hankalaa se olikin. Mä en vaan enää kestä tota kittiobjektiivia, vaan haluan valovoimaa lisää estämään tota hieman ikävännäköstä heilahtelua (minkä vuoksi yleensä käytänkin jalustaa, mut kissanpennut on sen verran eläväisiä että se ei oikein ole mahdollista).

Kissojen lisäksi mua on piristänyt vanhojen kansioiden penkominen, ja noi rakkailta riparin poikakulliltani (älkää ajatelko niinkun mä just nyt...) saamat kirjelappuset kuului löydöksien kärkikastiin :----D Lisäksi mun kauan kadoksissa ollut karvalakki on jälleen päässyt keikkumaan mun päänpeitoksi, ja tänään kävin kierrätyskeskuksessa hankkimassa kankaita, jos vaikka jaksaisin ommella taas jotain!

Kaikkein piristävin on kuitenkin koeviikko. Valvoin eilen yli yhteentoista matikan kotikoetta vääntäen, heräsin samaan puuhaan tänään klo 6:10 ja sen jälkeen yritin aamuyhteentoista asti ratkoa suorien yhtälöitä kokeessa. Oon kuitenkin positiivisena liikkeellä, enää jäljellä vaan maantieto, ruotsi, psyka, kemia ja fysiikka!11 :-D

15 kommenttia:

  1. ihania kissoja ja jotenkin pirtee teksti! :)

    VastaaPoista
  2. awwwwwww noi kisut on maailman söpöimpiä, tuituituiii <3

    VastaaPoista
  3. oiii miten sulosia noi kissat. :-)

    VastaaPoista
  4. sdjhsjk liian sulosia kisuja! tuiteli tui

    VastaaPoista
  5. Tuitui, ihania kissoja! Meilläkin on vähän yli 2 viikon ikäisiä kissanpentuja ja ne on niiiiin suloisia! :---)

    VastaaPoista
  6. sun karvalakkis oli täs joku pv hissanluokas:D:D::D

    VastaaPoista
  7. mun sydän totaalisesti suli noille kisuille ♥

    VastaaPoista
  8. siiliritari, iida, Amanda, Annie, katri, laura, Fenja ja liirra: JEPULIS :-----------) ♥

    Mutteri: Teilläkin on karvapalloja, jee :D Ne on sulosia, voi kun meidän kissa tekis toisetkin pennut mutta tällä kertaa vähemmän ku viis vois olla ihan kiva :DDD

    petra: JOO oon unohdellut sitä vähän kaikkialle, se sattu jäämään sinne sillon psykantunnilla enkä muistanu hakee sitä pois :---D

    VastaaPoista
  9. mangomeloonia tuutista, legendaarinen ! :D

    VastaaPoista
  10. iina: jep! :-----DDDD lumikeista ja kumppaneista nyt puhumattakaan...

    Inka: Kisulit kiittää :D

    VastaaPoista