sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

"mä syön SURUUNI...... iida mikä sulle tuli"


Apua, kuinka mua ihan pelottaa auringonvalon aikaansaama jatkuva riemutilani! Oon onnistuneesti avannut pyöräilykauteni (ja oon varma että jokainen mopopoika salaa kadehtii mun Nopsaa), näytelmän eka esitys on kivasti takanapäin, oon luuhaillut Iidan luona ja syönyt niiden kaapit tyhjiksi (ne oli ostanu pullapitkonkin ihan mua varten, mitä mun pitäis ajatella.....) ja voisin jatkaa tätä listaa melkein loputtomiin! Ehkä mun ei auta muuta kuin mennä nauramaan yksin metsään.

Okei, myönnettäköön, on mulla yksi negatiivinenkin asia. Söin liikaa pääsiäismunia ja nyt oksettaa. Ja vähän itkettääkin, mutta siitä syytän leppiä. Muistakaahan kaikki muuten kaikki äänioikeutetut käydä siellä uurnilla, ja loput, joilla ei ikä riitä, menkööt virpomaan! (:

12 kommenttia:

  1. söpöi kuvia :)))))))))

    VastaaPoista
  2. teillä on kyllä valehtelematta aina parhaat kuvat koko mun lukemasta blogiarsenaalista, oikee ilo kattoa ja fiilistellä näitä! keep up the good work :-----)

    VastaaPoista
  3. ihania:)! hauska toi neljänneks viimeinen kuva:)

    VastaaPoista
  4. myin just samanlaisen nopsan ku mikä sulla on </3

    VastaaPoista
  5. ui vitsi toi eka kuva on siisit! ja neljänneks viimeinen! :))

    VastaaPoista
  6. hahaa noi suurennuslasi kuvat! :-DD ihania! ja kivan positiivinen teksti, pisti hymyileeen :))

    VastaaPoista
  7. joku on innostunu tosta linssistä sulonen julia!!

    VastaaPoista
  8. aivan ihania noi suurennuslasikuvat !
    kivan keväinen postauuus :)

    VastaaPoista
  9. äää hahahaha noi suurennuslasikuvat oli niin ihania ja sä oot ihana! :D mua aina hymyilyttää kauheesti kun lueskelen tätä!

    VastaaPoista
  10. vähänks hauskoja noi suurennuslasikuvat! :--D ja muutenki kivoja kuvia jälleen!

    VastaaPoista
  11. Anonyymi & Eve: Kiitos!

    Anretta: Oijoi toi oli tosi kiva kuulla (: Mulla kun on vaihteeks tällanen "taidan olla aika huono kuvaaja....." -kausi, ni toi valo muhun taas toivoa! :D

    maria: heh, kiitti! :--D

    Anonyymi: Voi ei! :D Ehkä sun Nopsa ei kanna sulle ainakaan kovin paljoa kaunaa, vaikka sellasen teon menit tekemaan >:D

    valtteri, Veera, Isa, Tuikku, jennyöä & pauliina: kiitos paljon! :----) <3

    VastaaPoista