tiistai 12. huhtikuuta 2011

isä olen täällä maailman toisella puolen

 UAAAA en kestä, tuolla on ollut koko päivän mielettömän aurinkoista ja valoisaa ja lämmintä. Kesä on selkeesti tulossa. Tulin tosi iloiseksi kun ratikan vallanneet saksalaiset turisit hölöttivät jotain mun korvan juuressa ja itse vain nojailin ikkunaan päin ja katselin ihmisiä, jotka olivat jättäneet talvitakit kotiin ja iskeneet aurinkolasit päähän. Minä ja Isa syötiin tänään oikein hyvin kaupungilla ja käytiin hakee jälkkäriks jätskiä! Voin muuten jo kuvitella itseni rynnistämässä lähimmän jäätelökioskin luukulle heti kun se aukeaa. Meillä on myös ollut mukavia iltapalatuokiota eilen ja sunnuntaina, niistä sitten kuvia myöhemmin kunhan saan ne muokattua! :D

JA sitten vielä, katsokaa. Äiti antoi mulle lainaan sen vuodelta -86 peräisin olevan filmijärjestelmäkameran kuviksen kurssia varten. Se on ihana. Saatte, vai pitäisikö sanoa joudutte sitten todistamaan ottamaani kuvamateriaalia kun saan vietyä filmit kehitykseen. Ja ensin olisi varmasti ihan olennaista ottaa muutama kuva.

ps. Iso kiitos kaikille, jotka on meitä linkitellyt ! (:

12 kommenttia:

  1. ihanan kesäsiä kuvia :)

    VastaaPoista
  2. ooo mulla on pentaxin järkkäri!!

    VastaaPoista
  3. hattu tippuuu (---::: khehe mua pelottaa vähän ne iltapala kuvat D:

    VastaaPoista
  4. oii paljon paljon PALJON yli-ihania kuvia, jag tycker ! ♥ :--D ja hauska toi teksti =)

    VastaaPoista
  5. Ihanan tunnelmallisia kuvia! :---)

    VastaaPoista
  6. mikä kamera teillä on ja millasilla objektiiveilla kuvaatte? :)

    VastaaPoista
  7. Hemmetin siistejä kuvia, tässähän vallan inspiroituu ja alkaa hävettää omat räpsykkeet. Nyt kyllä vähän ryhdistäydyn ja keskityn seuraaviin kuviin. Kiitos tästä teille =))

    VastaaPoista
  8. Mun tekis aina mieli luetella miljoona asiaa mistä taas tykkään täs postaukses, mm noi kuvat ja sinä ja Isa ja filmijärkkäri ja värit ja kevät ja toi Marimekko-kuva ja kaikki!!11 Ääääääh D:::

    VastaaPoista
  9. ihan sika hienoi kuvii !!

    VastaaPoista
  10. aivan ihana postaus jälleen :) aivan ihania kuvia ja aaa ihana ! <3

    VastaaPoista
  11. Anonyymi: kiitos kiitos (:

    Anonyymi: uuu cool ! :D

    Isa: jep :D ei ne oo pelottavia vaan just kivoi !

    minna: voi kiitos (---: ♥ hihi

    Mutteri: kiitoos (:

    Anonyymi: mulla on nikonin d90 ja tän postauksen kaikki kuvat on otettu Nikkor AF-S 35 mm f/1.4 objektiivilla (:

    Peeta: kiitoksia ! :D ooo toi inspiroituminen kuulostaa kivalta, oleppa hyvä (--:

    Julia: :--D kiitos raksusein

    Anonyymi & pauliina & Anonyymi: kiitooos ! (---:

    VastaaPoista