keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

olin vanha nainen hunningolla

t-paita 10€, haalarit 25€, mekko 5 e (norm. 35€) Gina Tricot / housut 6€ (norm. 35€) Monki / leijapanta (opin ton ilmauksen Iidalta enkä tiiä mikskä muuks tota pitäis kutsuu) 3€, H&M / helmi- ja maaliskuun Trendit (söpöillä tilaajakoukerokansilla!) Valtterin kirppikseltä yht 2€


Kuvat on tällä(kin) kertaa harmillisen päälleoksennettavaa laatua.......... Iidalla on muuten tosi kiva peili, käytin maanantaiaamuna vähintään vartin ihan vaan siihen että leikin sen kanssa! Oon siis viettänyt mun viime päivät kyseisen henkilön nurkissa lymyten, ja mulla ainakin oli tosi kivaa. :-----) Kun Iida oli koulussa, mä palloilin kaupungilla tyhmä ilme naamallani ja kävin haistelemassa vaatekauppojen kevätuutuuksia. Oon myös aika tyytyväinen noihin vuoden ekoihin shoppailuihini! Etenkin toi mekko oli ihan huippulöytö, sillä se on just sopivan juhlava ja ihan täydellinen kumppani rusettivyölle.

Tänä aamuna kävin siellä ah-niin-joka-blogissa-hehkutetussa Valtterissa, mutta onnistuin taidokkaasti kiertämään varmasti koko Vallilan ja Pasilan ennen kuin edes pääsin oikealle kadulle. :D Näin arkipäivänä siellä ei ollut kuin vanhoja herttaisia mummoja ja pappoja ja aika tylsää kamaa, mutta noi uusimmat Trendit mä onnistuin haalimaan! Nyt mulla onkin edessä vielä muutama päivä lomaa, jotka mä aion kuluttaa varmaan laiskottelun, datailun ja jonkin sortin ompelemisen merkeissä. Nauttikaa tekin vielä lomasta, joilla sitä on! (:


PS. Näinkin erikoisen postauksen jälkeen mun on pakko vielä tunkea tähän YLEn nettisivuilta otettu kuva, joka jostain syystä saa mussa aikaan kummallista mielensisäistä naurua..... :---D Mulla ois paljonkin sanottavaa tosta vuodentakaisesta ulkoisesta olemuksestani, mutta ehkä on parempi jos en sano mitään. 

8 kommenttia:

  1. Hihi iidan peili on aika kiva :--D ja oot söpö :---)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: No kiva et ees jonku mielestä :-D Kiitti!

    minnabaa: Samat takas! Ja joo toi Iidan peili on siiiiisti D:

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia oikeesti ! Tekstiä oli kiva lukee ja muutenki tää sun blogi on mahtava. Oot tosi kaunis ja vaikutat mukavalta ! Liityin lukijaks. :)

    VastaaPoista
  4. just kiva blogi :------)) oisko jtn sun käsitöitä kuvina-postausta? mä tykkään kans ommella yms ja sakn just yhen paitiksen tuunailtuu :DD

    VastaaPoista
  5. Kaisa: Vooi kiitos! :--) Hassua et mua sanotaan kauniiks :DDD

    Roosa: Toinenki tuunailija, jeesh! Ei oo vielä, mut joku toinenkin on sellasta pyydelly ni voisin jossain vaiheessa väsäillä (: Ei mulla niitä tosin kovin paljoa oo näiden blogissa nähtyjen lisäks!

    VastaaPoista
  6. hehe helmikuun numeron farkut-osuus on paras, tsek tsek

    VastaaPoista
  7. Kirsikka: Joo, kattelin samaa et se viimenen pitkäkoipi oli aika kivan näkönen! :-----D

    VastaaPoista