sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

ois vaan siistii jos mun elämä ois jugurttia

 vähän härö tää kukkakuva....
 mitä ihmettä mun jaloille on käyny? :D:D:D::DD
Asia no 1: Mulla on luvattoman paljon korviksia suhteutettuna siihen, miten harvoin niitä oikeesti muistan käyttää. Saatan vaan unohtaa laittaa korvikset ja kulkea sillä tavalla parikin viikkoa, ja kun laitan killuttimet korviini, ne roikkuu rei'issään usein samanpituisia ajanjaksoja. Mutta minkäs sille mahtaa, kun eräästä nimeltämainitsemattomasta ketjuliikkeestä saa niin ihania paketteja vielä ihanammilla hinnoilla? Ja kuten tosta vikasta kuvasta huomaa, olen mestari kadottamaan just ne kaikkein lemppareimmat korvikset.......

Asia no 2: Kulutan noi haalarit varmasti ihan kohta puhki! Mun kaks Ginan vaatetta on nyppyyntyny heti ekassa pesussa, ja ko. liikkeen ruutupaidastakin on ratkeillut saumat jo aikapäiviä sitten, ja pelkään että mun farkkuystäviä oottaa samankaltainen kohtalo. Mutta noin sulosille housuttimille ei voi käydä mitään, eihän?

Asia no 3: Black Swan on ihan jees leffa, mut on hieman häiritsevää et vähintään puolet leffasta kuluu päähenkilön hengityksen kuuntelemiseen. Ja tollanen balettispektaakkeli ois muuten ihana puvustaa, keksikää mulle järkevä syy alkaa ommella tyllihameita? :D

15 kommenttia:

  1. mulla käy iha samallailla ton korvisjutun kans

    VastaaPoista
  2. oon ite kans miettiny että ois ihan unelma olla puvustajana jollekin balettiesitykselle tai teatterille!

    onkos tuo sun kännykkä blackberry? näyttää mukavalta (:

    VastaaPoista
  3. Milena: Kiitos (:

    emma: No hyvä etten oo ainoo! Ei niitä kerta kaikkiaan voi muistaa :D

    olilli: Niinpä, sais tehä kaikkii ihania tyllijuttuja! Mun kännykkä on ihan Nokia E71, mukava se onkin ja kestävä ennen kaikkea! :DD

    VastaaPoista
  4. voi että mä tykkään tosi paljo tästä sun blogista! :))<3 ootko ostanu mistä noi kaikki eläin korvikset? Ite rakastan kaikkia koruja joissa on tommosia ''kuluneita'' eläimiä esim. pöllö- ja hirvikaulakorut, sormukset ja korvikset on mun todellinen heikko kohta ;)

    VastaaPoista
  5. ihania kuvia! :) tuo kukkakuva on kauhee:DDDDD

    VastaaPoista
  6. Black Swan hrrr saan vieläki kylmiä väreitä=((

    VastaaPoista
  7. miten ihmeessä voit saada näin upeita kuvia:)!

    VastaaPoista
  8. mistä hitosta revit noita otsikoita?:D:D piristää aina!

    essisdiamondayz.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Hih :) Meit on kyl kaks! Noi korvikset on lokakuun alussa H&M:n sellasesta setistä. Ja jep, sellaset korut on ihania! (;

    essi: Kiitti :--)¨

    elli: kiitos! Kukkakuva on joo vähän... no jännä :D

    erika: no ei se niin pelottava ollu! :DDD

    maria: no en mä saakkaa... ja lohdutukseks voin sanoo et käytin tunnin elämästäni noitten korvisten tökkimiseen paperin läpi (-::

    Essi: No mul on aina niitten kaa hirvee ongelma ja sit heitän jotai mikä on mielessä :D:D:D:D kiva et ne piristää!

    VastaaPoista
  10. mielettömän sulosia noi eläinkorvikset ja ah sakset. mulla jää omatkin kaikista hienoimmat käyttämättä, joten vaik saisin käsiini tontyyppisiä ihanuuksia, en mä niitä koskaan käyttäisi. haalari on myös tosi kivannäköne, haluisin itsekin! plus toi black swan, se on oikeesti ihan hyvin tehty ja siin on hieno idea ja kaikki mut se et se sai mut koko ajan sätkymään kauhusta miinusti leffaa. minkä ikänen hey oot?

    VastaaPoista
  11. Kirsikka: Joo jebbis, korvikset jää aina onnellisesti koristamaan mun laatikoita D: Haalari on kans kiva, tosin ostin vähän turhan ison koon! Oon 16 :DD

    VastaaPoista
  12. Ihanii korviksiii!!!! muutenki iha sairaa kiva blogi :)

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: Kiitos! (Ja suorastaan pelottavaa huomata, et mun korvissa killuu vieläki ne samat korvikset ku tätä postausta tehdessä????) :D Uijui, tosi kiva kuulla (---:

    VastaaPoista