lauantai 19. maaliskuuta 2011

kissakakaroita

Otsikko ei sovi näihin kuviin sitten yhtään, mutta kuvaa varsin hyvin mun tällä hetkellä aika yksipuolisia ajatuksia. Viime yön jälkeen meinaan meidän taloon tuli viis uutta ja karvaista jäsentä meidän pienemmän kissan toimesta! (--: Vaikka kissoista mä en erityisemmin pidäkään, pennut on aina hypersuloisia, ja voin varoittaa jo etukäteen tän blogin täyttymisestä kissa-aiheisista kuvista......

Mutta jee, eilen mulla oli huippukiva ilta huippukivassa seurassa! Mun näinkin aikainen postausaika selittyy sillä, että lähden kohta johonkin teatterikoulutukseen enkä siis oletettavasti koneelle pääse ennen iltaa. Mun ajatus ei näemmä kulje nyt just yhtään, joten pahoittelen sekavaa tekstiä ja lopetan tän yritelmän tähän. (:

7 kommenttia:

  1. OIH tuo kissat tänne (------: ihana toi vika kuva !

    VastaaPoista
  2. Mikä ihme sul on tos feissin edes tos yhes kuvas? :D

    http://ruusukerotta.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. pakko kysyy et miten oot saanu ton lukijat, blogiarkisto yms. tonne vasemmalle puolelle? ku mäki haluun laittaa, en vaa osaa :oo

    VastaaPoista
  4. Annie: NIINPÄ (---:

    Amanda: theh kiitos! :)

    emma: hyvä kuulla!

    iida: TULE HAKEMAAN =) <3 Kiitos vaaaaan!

    SSM: Se on sellanen puinen kaulakoru!

    Leila: Ihan Hallintapaneeli -> Ulkoasu -> Mallin suunnittelutyökalu -> Ulkoasu -> Blogin asettelu! Ja sielt sit ne gadgetit vasemmalle -juttu :D

    VastaaPoista