keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

haaveet karkaa kauemmaksi


aAntti Kleemola - Joensuu - New York
Olin äsken hyväksytyn kokeen uusinnassa kokeilemassa korottaa matikan 2. kurssia, mutta saapa nähdä, korottuuko se ensinkään. Perhanan korkeamman asteen epäyhtälöt! Koko kokeen ajan mulla soi päässä toi biisi, joka samalla muistutti mua siitä, että yhteishakuaikaa on enää ensi viikkoon. Jos jätän hakematta, kadun, mutta en usko että edes pääsisin sinne ainoaan paikkaan mihin haluaisin. Ahdistavaa.

Mutta kuten kuvista huomaa, mä olen ottanut mun farkkuhaalarit tehokäyttöön! Kummallista suorastaan, miten mä aina uuden vaatteen/asun keksiessäni tehokäytän sitä siihen asti, kunnes keksin seuraavan lempparijutun. Ja oon aika huolettomasti käyttänyt samaan aikaan hopeanväristä kaulakorua, kultasta sormusta ja pronssikorviksia :---D No, värillä ei niin väliä, kaikissa on ainakin sama elukkateema!

Ja hei, ootteko huomanneet miten valosaa ja lämmintä ulkona on? :D Mä maltan tuskin odottaa sitä hetkeä, kun voin irrottaa takistani vuoriosan ja varpaiden palelemisen sijaan varoa niiden kastumista! Sieltä se kevät tulee, hitaasti mutta varmasti (--:

8 kommenttia:

  1. aivan ihania kuvia, ja tosi suloinen olet! :-)

    VastaaPoista
  2. oi ovatko nuo haalarit ginasta, vai mistä ? :)

    VastaaPoista
  3. Johanna, Anonyymi, Fenja ja märy: Kiitos paljon! (--:

    Anonyymi: Juu Ginasta on! Ne on kyl aika samanlaiset ku Monkin haalarit, mitä kattelin aikasemmin, mutta vaan 15 e halvemmat :D

    VastaaPoista
  4. Moii. Saako kysyä, että mitä käytät kuvauskalustonasi? :) On kyllä komeita kuvia!

    VastaaPoista
  5. vemppadd: Alimman kuvan otin Samyangin 8mm fisulla, loput sillä 18-55mm IS kittiopiskalla! Ykkösessä ja kolmosessa mulla on lisäks käytössä jalusta. Kamera on Canon EOS 500D ja mulla on noi kaks em objektiivia :---) Kiitos!

    VastaaPoista