perjantai 4. helmikuuta 2011

you are the only exception

JOOO enää kaks koetta jäljellä. Ja nyt viikonloppu tähä väliin hei kivaa! Oli aika positiivinen yllätys ku löysin mun pöydältä ginan lahjakortin. :D Sain sen joululahjaks ja olin jotenki unohtanu sen kokonaa. 

Mulla ei paljoo kerrottavaa ole, muuta ku et oon tehny poikkeuksellisen paljon _itse oikeeta ruokaa ja onnistuin viel ihan hyvin. (--: En hirveesti tykkää laittaa ruokaa, mitä nyt silloin tällöin tulee sellasii 'JEE leivotaan seittemäntoista pellillistä mokkapaloja!11'. Eilen matikan pänttäämisen lisäksi otin illalla paljon kuvia pitkällä valotusajalla kun sattui jotenki tosi sopivasti et mun ikkunan eteen parkkeeras työmaa-auto (en pitkän pohdiskelun/googlettamisen jälkeenkään ole varma onko toi oikee nimitys) tai joku sellanen jonka katolla oli vilkkuvat ja pyörivät oranssit valot. Et sellasta sitte. (:

ps. en oo ihan varma miksi laitoin tohon alkuun kuvan mun leppäkerttusukista, ehkä siks et mun ysiluokan liikkaope ihaili noita suuresti

7 kommenttia:

  1. nää teidän postaukset on aina yhtä hauskoja lukee! ja ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
  2. Voi että nuo silmärajaukset on tosi kiva! :D millä ja miten oot ne tehnyt?

    VastaaPoista
  3. essi, Katori-chan & emma: kiiitos! ♥ (--:

    Jenttu: ooo kiva et tykkäät ! (: tein ne iha vaa mustansävyisellä luomivärillä (se paletti on pupa-merkkinen ja ne kaikki neljä väriä siinä on tosi pigmenttisiä :o) sillai et otin aika vähä sitä väriä luomivärisutiin ja yhdellä tai kahdella vedolle levitin sen tohon alas, sitte sormella häivyttelin (:

    VastaaPoista
  4. mulle tuli tosi nostalginen olo ku näin ton sukkakuvan:''') muistan ku sul oli ysillä noi sukat joskus jalassa ja tapanasi oli tunkea jalat mun syliin tunneilla, missä istuttii vierekkäin(eli kaikilla tunneilla) <3 :) t. ämmä:)

    VastaaPoista
  5. ÄMMÄSEIN mäki muistan koska se oli kivaa ! (----: nyt en pysty tunkee jalkoi oikee kenenkää sylii etten antas tosi tunkeilevaa vaikutelmaa :D MUT HEI me nähää kahen viikon päästä, sit voit taas ihailla mun sukkia ! <3

    VastaaPoista