keskiviikko 16. helmikuuta 2011

tell the world i'm coming home

No heii! Ensimmäiseksi pakko mainita tosta ekasta kuvasta: mulla oli tänään terveystarkastus ja terkkari selaili siinä jotain mun papereita ja anto mulle tollasen mun tekemän piirrustuksen vuodelta 2001. :---D Nauroin liikaa kun näin ton, koska a) mun äiti inhoaa vaaleanpunaista yli kaiken ja silti mä oon värittäny sen housut vaaleanpunaisella b) me muistutetaan erehdyttävästi variksenpelättimiä c) me ollaan kaikki nelisormisia, vähän niinku simpsonitki! Lisäks sain tietää et mun toinen jalka on edelleen puoli senttiä lyhyempi kuin toinen. ):

Eilisen vietin Ikean huonekalusokkelossa ja mukaan tarttui yölamppu, jonka ostamista oon miettiny joku puoli vuotta ja nyt viimein sain tehtyä jotain asian eteen! Ostin sit myös kynttilän (niitä mä poltan ehkä kerran seitsemässä vuodessa, mut who cares ne on silti kivoja) ja keittiöön kaavailemani valokuvakehykset. Viihdyn Ikeassa ihan liian hyvin ja puhuttiin just tänään et vois vaan muuttaa sinne huonekalunäyttelyyn asumaan. :D

Joo eihä mulla muuta olennaista olekaan, paitsi et tosi pelottavaa kyl et mulla alkaa loma ylihuomenna. Ja sit sunnuntaina meen kotiin porukoiden luo. Kiva loppuviikko tulossa, kavereita ja hengailua ja ruokaa ja kivaa tekemistä. (: Eikä tarvi stressata mistään, tästä mä pidän.

6 kommenttia:

  1. sul on aina nii ihanii kuvii! :)) mitä kameraa muute käytät?

    VastaaPoista
  2. hihiii huomenna sun kämppä räjähtää ku tullaa sinne ! :---D söpöjä kuviaa !!

    VastaaPoista
  3. miunkii jalat on eripituset, ffuu :--D

    VastaaPoista
  4. Reetta: kiitos, ihana kuulla (: ja mulla on nikon d90 !

    minnabaa: KYLLÄ :D ja kiitoksia ! (--:

    katri: mitäs me tulevaisuuden käyräselät ..... :D okei mä uskon ja toivon et meidän kummanki selät pysyy suhteellisen suorina ! :---D

    VastaaPoista