perjantai 11. helmikuuta 2011

suut pestään saippualla

Uus jakso pärähti eilen käyntiin, jee! (: Mun lukujärjestys näyttäis varmaan ihan kamalalta - kemiaa, matikkaa, fysiikkaa, maantiedettä, psykaa, hissaa ja ruotsia - ellen ois saanut sinne tungettua vielä vapaatunneille itselleni puolikasta kurssia kuvista. Onpahan jotain vaihtelua sille maol-taulukkokeskeiselle maailmankuvalle! Meitä tosin taitaa kurssilla olla korkeintaan huikeat kuusi henkeä ja mä oon varmaan ainoa ykkönen siellä ja mun kuvistöistä tulee taas melkosen suurella todennäköisyydellä melkoisia fiaskoja jopa mun tasoon nähden, mutta en jaksa ottaa paineita.

Ai niin, tajusin eilen, että ulkona on ennen kahdeksaa jo ihan tosi valoisaa! Muuten tuolla ei sitten mitään kevään merkkejä näykään, absoluuttista nollapistettä lähentelevissä tappopakkasissa tutisivat munkin pappashortsit. Toisinaan sitä on ihan kiitollinen siitä, että koulumatkan voi taittaa bussilla kävelyn tai pyöräilyn sijaan.

5 kommenttia:

  1. Nojooojoo ootko pikkasen hyvä piirtää noitten kuvien perusteella ! :OOO

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia! onko sulla sen fisun lisäksi mitä muita objektiiveja? millä muokkaat kuvat?:)

    VastaaPoista
  3. ihanii kuvii ja vääääähänkö oot hyvä piirtää! :)

    VastaaPoista
  4. alisA, sumppo ja Reetta: Kidiii, osaan joo piirtää sillei semihyvin mut en mitenkää erityisemmin :D

    elli: kiitos! :) Mulla on vaa fisu ja sit se 18-55 IS -kittiputki, ja tällä hetkellä muokkaan Photoscapella ku muista on loppunu kokeiluajat :--D

    VastaaPoista