maanantai 21. helmikuuta 2011

sirkus lähtee pellet jää

Heeei. (: Oon viettäny ihan mahtavan, (kiiitiiii M&J!) kahvintäyteisen viikonlopun! Tänä aamuna oli kuitenkin niin outoa herätä kun on maanantai eikä oikeasti ole kiire minnekään. Tossa ekassa kuvassa komeilee muuten abeilta haalimani karkit! Espalla oli jäätävää, ei siis tunnelman vaan säätilan takia. :D Ensi vuonna sitten taktisesti sateenvarjon ja Ikea-kassin kanssa uudestaan. 

Perjantaina Wanhoja katsellessa mulle tuli sellanen i'm so excited-fiilis kun ajattelin et ens vuonna me ollaan ne jotka tanssii. Tai no, en mä vielä ole ihan satavarma aionko tanssia mut mua varmaan rupeis jälkikäteen harmittamaan jos en osallistuis. Ja mun mielestä asioiden, kuten mekon suunnittelu ja sellanen on ihan kivaa, rippimekkoakin jaksoin miettiä ja etsiä vaikka kuinka kissojen ja koirien kanssa. Ehkä tässä vaiheessa on hyvä myöntää et kyllä mä aamulla kolusin muutaman nettikaupan läpi täydellisen wanhojen mekon toivossa. Eih, en toki ole aikaisessa. Mutta tarvitsen jotain rakentavaa tekemistä ettei mun loppuviikko (loppuvuosi) mee kokonaan tollaseks. :D Onneks yleensä tollasten innostuspuuskien jälkeen tulee sellainen pidempi jakso jolloin en edes ajattele koko asiaa.

10 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia. Tulee ikävä omia (hajonneita) mustia tennareita, kun näkee tuon yhden kuvan. Voih :-D

    VastaaPoista
  2. mun onkin pitäny kysyä et millä ohjelmalla muokkaatte kuvat ? :-D

    VastaaPoista
  3. Oon edelleenkin kateellinen noista karkeista.... Miks meidän abit on niin saitoja :--D

    VastaaPoista
  4. no kiitti vaa, arvaa alkoko tekee mieli karkkia :( nyyh

    VastaaPoista
  5. Kannattaa tanssia,se oli tosi kivaa:) ps. oliko latorrefazione kiva kahvila?

    VastaaPoista
  6. hei mun on pitäny jo hetken aikaa kysyä että millä kameralla sä iida kuvaat ? en jaksa lähtee haravoimaan vanhoja postauksia ja kommentteja läpi joten nikon mikä se on nyt siis ? :---)

    VastaaPoista
  7. Hennoaa: kiitoos ! (: voi ei, mun tennarit on ollu sen verran aktiivisessa käytössä että pahoin pelkään niiden hajoavan lähiaikoina ): uudet kehiin sitten !

    iida: mä muokkailen picnikillä ja adobe lightroom 3:lla (: julian käyttämiä ohjelmia en muista !

    katri, elli: kiitos paljon<3 (----:

    Julia: ehkä ens vuonna sulla käy parempi tuuri? :D

    Sara: kiitii (:

    pauliina: sori :--D !

    Tuure: jooo mä ajattelin kans et se vois olla (: ja toi kahvila oli oikein mukava, latte ainaki maistu tosi hyvältä! :D

    Anonyymi: mulla on nikonin d90 (--:

    VastaaPoista