tiistai 15. helmikuuta 2011

koiranputket heinillä täytettiin

Kesäkaipuuta on saanut kuunnella kavereilta ja lukea melkeinpä jokasesta blogista ihan joulukuusta alkaen. Sen vuoksi mä oon ihan tietoisesti jättänyt täällä blogissa vinkumatta kyseisen vuodenajan perään, vaikka elävässä elämässä taidan haikailla sitä turhankin ahkerasti ääneen. Satuin kuitenkin eksymään pöytäkoneen kuva-arkistoihin, ja mulle tuli  kamala himo tehdä tällainen postaus kun satuin löytämään suht kivoja kesäkuvia! (:

Kesällä 2010 olin juuri saanut järkkärin (ja kuvasin lähinnä automaattiasetuksilla, haha), mulla oli pisamia, toi karvakasa oli suloinen pikkukisu ja vesi oli lämmintä. Pyöräilin terveyskeskukseen töihin, kärsin hellevaatteiden pulasta, uin joka päivä vähintään puol tuntia, kuvailin paljon kukkasia ja mulla oli erittäin viehättävä lyhyt, vino ja paksu otsis. Olin riparilla, näin kavereita, kävin Porissa ja makoilin aurinkotuolissa.

Joitain juttuja kaipaan, jotkut jätän ihan suosiolla sinne menneisyyteen.

7 kommenttia:

  1. Ei vitsi ku on upeita järvikuvia, toi sumu on coooool :o

    VastaaPoista
  2. mä kaipaan kesää liikaa ): onneks se on kohta

    VastaaPoista
  3. makee toi toka kuva :-)

    VastaaPoista
  4. liirra: kiitzii! Juu se sumu on aina tosi kivaa etenki vähän syksymmällä mut en oo toistaseks saanu otettuu ton parempaa kuvaa siitä ):

    iida: MINÄ MYÖS, kohta se tulee ja sitten(kin) tehään jotain kivaaa!

    Anonyymi: kiitti! Mäki tykkään siitä tosi paljon, ihan yllätyin kun löysin tollasen tavallistani kivemman kuvan arkistoista :O

    Amanda: Bb yhet tyybit asuu siellä ja sit me oltiin niitten luona :--DDDD hankala selittää!

    VastaaPoista
  5. Wov Julia vitsi hienoja valokuvia :ooooo Ah kunpa kesä tulisi nopeastii :)

    VastaaPoista
  6. Tuure: kiitos! :----) Juu, mäkin vaihtasin nää pakkaslukemat vaikka heti kesään!

    VastaaPoista