tiistai 1. helmikuuta 2011

episteme physike

Yks takana, viis jäljellä! Oon tosi helpottunu että oon selvinny ees yhdestä kokeesta kunnialla. Pääsen varmasti läpi, mutta jotenki tuntuu että luin kokeeseen ihan väärät asiat ja niillä tiedoilla mitä opettelin ei ollut minkäänlaista merkitystä kokeen kannalta. :D No katotaan sitten jos ens vuonna innostuisin ottamaan lisää psykan kursseja, ja eihän sitä tiedä jos noi tiedot vielä joskus ois hyödyksi.

Huomenna ois fysiikka ja mulla ei ihme kyllä oo tän kanssa yhtä avuton olo ku vaikkapa matikan. Kertaustehtäviä osasin jo tehdä kohtalaisesti eli eiköhän se siitä. (: Mulle tuli ihan äsken sellanen 'aaaa minä olen motivoitunut'-olo, don't know why. :D Kyseessä on varmasti jokin ohimenevä vaihe. Sorruin muuten yksi päivä elämään mäkkiruualla vaikka mun piti pysyy siitä visusti erossa. ): Häpeen itteeni niin paljon et liikun kaikkialla toi pussi päässä.

Jajaja mun kevättakki tuli! Toi kuva ei kerro oikeastaan mitään (nii ja silti ängen sen tänne blogii, mikä mun pointti olikaa?) sillä toi värikin on hieman vääristynyt mut otan siitä kuvia sitten kun se pääsee käyttöön! Koeviikon jälkeen ois tosi kiva päästä shoppailemaan kunnolla kun mun vaatekaappi on näyttäny lähes samalta kuukaudesta toiseen. Kom med........

7 kommenttia:

  1. onks sulla anoreksia?

    VastaaPoista
  2. ano: ei? toi pussijuttu oli iha vaa läppä jos toi sun kommentti viittas siihe :D

    VastaaPoista
  3. Oot niin suloinen, aaaaa ja mä voin taas ilmoittautuu innokkaaks shoppailutoveriks! (:

    VastaaPoista
  4. sul on sit aina nii ihanii kuvii just nii söpöi! niinku toi ekaki :D!

    VastaaPoista
  5. Julia: ITSE OLET, sulla on hei pinkit hiukset jotka on aaaaa ! JEE lähetääks lahtee ?

    Reetta: hihi voi ei kiitos !<3 (---:

    VastaaPoista
  6. petit meidän herkku lakon >::::::(((

    VastaaPoista
  7. sen piti koskee vaa karkkei ja pullaa jaja.. ? :D

    VastaaPoista