keskiviikko 9. helmikuuta 2011

epäonnisten liikemiesten helvetti

Vaikka Salen kassi kuvissa kauniisti killitteleekin, pääasia on tossa mun eilisen (ja itse asiassa tänkin päivän) asussa josta tykkään kovasti. Mun jalat näyttää tosi pitkiltä rusettishortsien ja henkseleiden (!) kanssa, vaikka se ei just noista kuvista niin selkeesti tulekaan ilmi. Vasta koulupäivän jälkeen tajusin että toi viikonloppuna uudelleen esiin kaivettu lätsä natsaa rytkyihin väriltään ja tyyliltään ihan loistavasti! Loput kuvat onkin sitten nyt alkuvuonna kuvailtuja randomeita joita tungin mukaan, jottei toi oman naaman prosentuaalinen osuus nousisi liian korkeaksi.

Luojan kiitos tänään on viimenen päivä koeviikkoa! Mulla ei tosin ollut koetta vaan historiaa, joka on jaettu kahelle jaksolle. Tosin ehkä sitäkin turhauttavampaa oli raahautua kaheks tunniksi tekemään muistiinpanoja 1600-luvun Ruotsi-Suomen hallinnosta ja datailla loput neljä tuntia yksin lähes tyhjässä mediateekissa, ennen kuin pääsee bussilla kotiin. Oon ehkä ihan kiitollinen, että se uus jakso alkaa huomenna! (-----:

8 kommenttia:

  1. toi rusetti on ylikiva ku se on tollai ISO :--o ja aaaa mun pitäis postaa mutku en millää saa kuvia :D

    VastaaPoista
  2. siulla on sitten ihania vaatteita! *kateellinen huokaus*

    VastaaPoista
  3. Kiraz-, siiliritari ja Reetta: Kiitos! (--:::

    iida: ISO kiitos housuiltani ja rusetilta! Postaa vaa sit ku saat kuvii hommattuu, harihari :OOO

    essi: Kiitos! Mäkin oon yllättävän tyytyväinen mun viimeaikasiin vaatejuttuihin :)

    VastaaPoista
  4. heei mist noi shortsit on? :---o
    IHANAT

    VastaaPoista
  5. Shortsit on UFFin alesta ostetut pappahousut :D Tosin lyhensin ne, laskostin ja varustin rusetilla! Rusettipöksyt kiittävät (-----:

    VastaaPoista