torstai 3. helmikuuta 2011

älä siinä yhtään virnuile, ite et uskalla ees avata suutas

Muutama kuva parin viikon takaa, jos joku persikkatukkaa kummastelee! Meillä oli just naurettavan helppo uskonnon koe, josta suoriuduin tunnissa, jee! :----) Ja puolet kokeista jo tehty, tuplajee.
Pakko perua se lööperi kiireisestä koeviikosta ja postauksettomuudesta, sillä just nyt sitä vapaa-aikaa tuntuu olevan kahta enemmän! Menen kouluun, teen kokeen, oon koneella, meen bussiin ja oon kotona koneella. Illalla luen seuraavan päivän kokeeseen.

Tekis mieli postata vaikka viis kertaa päivässä, kun mieleen tulvii kaikkia hauskoja ajatuksia jotka tahtoisin jakaa. Ehkä mä kuitenkin onnistun hillitsemään itseni, ettei Iidan tarvitsisi ihan niiin paljoa hävetä mun ajatustenjuoksua! Ihan vaan esimerkkinä, selasin toissailtana mun vanhoja runokirjoja (oon aina ollu tosi taiteilija, hehe) ja ne nauratti mua niin että oisin halunnu esitellä mun verbaaliakrobatiaa täälläkin. Ah ne kaikki 11-vuotiaana kirjoitetut tuuli-, kevät- ja tähtiaiheiset runot. Mielikuvitus täys kymppi, ainaki melkein.

10 kommenttia:

  1. Sairaa makee blogi (= sait lukijan! (: Mikä kamera sulla on? Ja mistä ja paljonko tuo fisu putki on maksanut(:

    VastaaPoista
  2. sulonen ;__; tykkään tosi paljo tästä teijän blogista, tää on persoonallinen (---:

    VastaaPoista
  3. Henna: voi kiiiiitti! <3 Mulla on Canon 500D, fisun ostin Cyberphotosta pari viikkoa sit ja makso n. 250e ja jalusta kaupan päälle. Tosin fiksuna otin sen kalliimman lähetystavan eli yht 265 euroo...... :DDD

    Anonyymi: Aaaaa ihana kiitti! (--:

    liirra: jooooo katellaan nyt.... ne on sen verran hardcorematskua, tulis varmaa joku kliseemyrkytys niistä :D

    Cindy: Thanks! (=

    VastaaPoista
  4. Okei! Itselleni tulee uusi ammattimasempi järkkäri ensiviikolla (: niin tarkoitus olisi kans tuo fisu putki ostaa mutta vielä hakusessa että mikä, kun nikonin fisua ei taida saada alle 600euron joten täytyy vähän etsiä (:

    VastaaPoista
  5. hei jatkoa vielä, löysin tuon kyseisen putken ja kyllä se minustakin kuulosti että taitaa ostoskoriin pamahtaa, haluaisin kuitenkin kysyä että mitä mieltä sinä olet? tuleeko hyviä kuvia? mitenkä kun siinä ei ole sitä automaattitarkennusta, miten sen kanssa "sujuu" ?=)

    VastaaPoista
  6. Iidan fisuu vähän testanneena voin pätee ja vaikka verrata sitä tohon samyangiini :D Samyang on mun mielestä vielä laajempi, joten mitään lähikuvia ei saa, etenkin kun lähin tarkennusetäisyys on se 30 cm (Nikonissa pienempi?) Tarkennusjuttuja en kauheen tarkkaan jaksa katella, mutta ne on merkitty tarkennusrenkaaseen ni se helpottaa. Niin laajassa tarkennuksen ei tarvii olla ihan just napilleen. Toisinaan tosin piirto tuntuu aika sutulta, mutta en sit tiiä johtuuko se valotusajasta! Kuvista tulee ihan kivoja kuitenkin, mitä nyt laajuuteen täytyy tottua :--D

    VastaaPoista
  7. oot niin söpö :3 ♥
    oon kelannu et hankkisin semmoset hiukset et ois vaaleenpunast ja persikkaa sekasi, satuks tietämään mitään hyvii merkkei? o:
    HALUUN FISUN ;____; äääää
    nii että ihana blogi (: !

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Aa kiitti! :D Mulla on just täl hetkel tollaset vaaleenpunapersikkasekotukset ku pinkki on taas haalistunu ):

    En tiiä hyvistä, mut aika suosittuja on ainaki Crazy colorin värit (esim pinkissimo, mikä noissa kuvissakin on, tosin _haalistuneena!) ja niitä saa esim cybershopista! Directionsia sen sijaan myydään ainaki siel backstreet-emokaupassa ja micmacin verkkokaupasta niitä puteleita saa kuudella eurolla :DD

    HANKI FISU! Ihan mukava lelu toi on :-----D

    ja aaaaa, kiitos vielä! Oot ihana sinäkin (: <3

    VastaaPoista