lauantai 29. tammikuuta 2011

you hit me once, i hit you back

Eilen oli aivan upea sää -  aurinko paistoi, taivas oli lähes pilvetön, oli nollakeli ja kuvat ylivalottui. Illalla me huristeltiin kaikkien lukion ykkösten kanssa bussilla katsomaan Lahden kaupunginteatterin (?) näytelmä Populäärimusiikkia Vittulajänkältä. Oon joskus muinoin nähnyt muutaman kohtauksen samannimisestä leffasta eikä se oikein iskenyt, mut teatteriversio oli mun mielestä ihan huippu! Huumoria ainaki oli (--: Sieltä ei tosin oo mulla kuvamateriaalia enkä jaksanut alkaa ottamaan niitä kliseisiä kuvia pääsylipuista tai muusta mukavasta.

Kotiin palatessa oli mukavaa huomata, että sähköt toimii! (: Tuskin millonkaan on naamanpuhdistus, suihkussakäynti, käsienpesu tai hampaiden harjaus tuntuneet yhtä mukavilta. Mun tukka kestää rasvottumatta pari kolme päivää, mutta kyllä toi aikaväli alko _hitusen_ tuntua jo hiuspohjassakin. Onneks mulla on toi karvalakki, se päässä saatoin tuntea itteni ees jotenkuten ihmiseksi! Ja juu, vaikka meillä taas toimii nettikin, en varmaan ehdi kuitenkaan postaamaan ihan hirveän usein, koska koeviikko vaanii uhkaavasti edessäpäin...... :( Tälläkin hetkellä mun pitäis tehä sitä kirottua matikan kotikoetta, josta oon sentään tajunnu jotain. Kaheksan tehtävää tosin huutaa edelleen ratkaisuaan, ehkä mun on parempi paneutua niihin oikein kunnolla vielä tänään! :--O

2 kommenttia:

  1. Myö luettiin koulussa kirjana toi Populäärimusiikkia Vittulajänkältä. Oli aika mielenkiintoinen lukukokemus :D

    VastaaPoista
  2. essi, uskon! :--D Teatteriversiona vieläkin mielenkiintoisempi, mikäs sen mukavampaa kuin kymmenen alastonta miestä saunalauteilla D:

    VastaaPoista