maanantai 17. tammikuuta 2011

turning your head to see a new day calling

 
 Mun mielestä on tosi kivaa kun on varautunut olemaan koululla viiteen asti ja pääseekin sieltä joskus vähän yli kaksi! (-----: Me (ok mun osuus oli aika vähäinen koska oon huono tollasis.....) tehtiin tänään Isan kanssa sämpylöitä ja niistä tuli tosi hyviä! Otettii tän jälkee kuvia yhtä projektia varten ja kuuden mais käytiin viel kiertelee Stockalla ja Isalla heräs sisustusvimma. :D Jos mä voitan joskus miljoonan ni ostan sille kaikkee kivaa sisustustavaraa ja se voi sit siin samalla sisustaa munki kämpän. Ja muutenki ois kiva voittaa paljon rahaa ni vois ostaa paljon sellasia vanukasjuttuja ja pureskella niistä ne irtirevittävät kannet. hmhm

7 kommenttia:

  1. oi toi eka kuva on hieno! :) paitsi et en tykkää tosta kuutiosta ku en osaa koota sitä ja oon hajottanu jo yhen :(

    VastaaPoista
  2. jos voitat miljoonan ni osta mulle jätskiä ja pasteijoita, jookos (--:

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja toi teksti oli yks sulosuus! :-))

    VastaaPoista
  4. tosi kivoja kuvia ja hassu teksti!:-D

    VastaaPoista
  5. Anonyymi, Johanna, elli, liirra : kiiiittii ! ♥ :----D

    pauliina: tack ! (: joo sama, en oo saanu sellasta isoo kertaakaa sen jälkee ku sotkin sen :D

    Julia: juuuu tämä käy !

    VastaaPoista