sunnuntai 9. tammikuuta 2011

tuolta tulee ihaa

Heimooi, en oo postannu vähään aikaan (enkä pitkään aikaan mitään kunnollista), mutta Iidalla on onneks riittänyt juttua niistäkin tapahtumista, joissa mäkin oon ollu mukana! Kamera on kyl ollut mukana, mutta jotenkin se tuntuu jäävän mieluummin häpeissään sinne laukunpohjalle, koska Iida ottaa kuitenkin kivempia kuvia. Nolottaa. Ja vielä enemmän nolottaa se, että mulla ei oo tarjottavana paria ylivalottunutta omaposea enempää tähänkään postaukseen, blaaah ): Haluisin hiukan kohottaa mun Photofiltren kokeiluajan päättymisen ja Iidan uuden fisun aiheuttamaa kuvaajaitsetunnon laskemista uudella objektiivilla (jonka ostamista oon kyllä suunnitellu jo pitkään), ehkä mä sitten innostuisin kuvailemaan muutakin kuin omaa naamaani! (:


Muttahei, teitä lukijoita on tullu lyhyessä ajassa reippaasti lisää ja me ollaan Iidan kanssa ihan hyperonnellisina seurattu noita tilastoja! :---D Suurilta osin kiitokset kai kuuluu Amandalle ja Katrille, jotka oli molemmat valinneet meidät blogipostauksiinsa. Ihan mahtia, tää on uskomatonta! Musta on muutenkin kivaa, että meitä on monesti sanottu aika hassuiksi ja letkeiksi, sillä ite ainakin koen olevani sellanen ihan luonnostaan ja on kivaa, jos meidän asenne välittyy tän blogin kautta muillekin.

12 kommenttia:

  1. arvaa nolottaako muakin kattella teijän postauksia ja todeta mun omani ihan tyhmiksi :( mut eiköhän tää tästä kun mäkin sain vihdoin (vuoden harkinta-ajan jälkee?) aikaseks tilata uuden objektiivin :-D

    VastaaPoista
  2. Nää teidän kuvat on just hauskoja ja ihania, noi hiukset sopii sulle tosihyvin!:)

    VastaaPoista
  3. pauliina: No nyt ku selaa omia postauksiaan ni tunnen ittenikin aika hoopoks >;((( Heihei minkä putken tilasit? (---:

    Katri: Voi kkiiitoos! <3 Mustakin pinkki on sopivan pöhkö väri mun päähän :DDD

    VastaaPoista
  4. voi miten sulo katti! ja ihana toi ekan kuvan paita <3 :)

    VastaaPoista
  5. Voi vitsi, kiitos merkkauksesta! 8) Tykkään teijän blogista älypaljon!

    VastaaPoista
  6. no siul on just kivoi nää postaukset :) niiniii mä tilasin fisun :-D himottanu sen verran paljon tilata uus perheenjäsen tohon mun kahden hengen putkiperheeseen :D:D

    VastaaPoista
  7. Just ku mainitsit Amandan ja Katrin, niin luen molempien blogeja ja vähän aikaa sitten en ollut kuullutkaan tästä blogista, nyt huomasin just että molemmat oli valinnu teidät joten piti tulla tsekkaamaan ja jään ilman muuta lukijaks! :)

    VastaaPoista
  8. Annie: Kiittiii! (:
    pauliina: Haha kiitti :DD Ää kaikki tilaa fisun mut olkoon, nimim Samyang kohta postilaatikossa... :------D
    essi: Hassu juttu! Kiva et tykkääääät (---:

    VastaaPoista
  9. awwwz, sain kunnon söpöilykohtauksen tost neuleesta :-3

    VastaaPoista
  10. mun kissa on iihan saman näkönen, silläki on tuollanen valkonen täplä kaulassa:---D mistä tuo paita on?(:

    VastaaPoista
  11. iida ja liirra: jeessh, oon sydämellinen!

    AILA: jee, ollaan kissasamiksii! :D Paita on ihan H&M Dividediä, joskus marraskuun alussa taisin ostaa (=

    VastaaPoista