tiistai 11. tammikuuta 2011

tää on laulu mun emännästä

 Kattokaa otin kuvan uudistuneesta jaffa-pullosta tai siis sen korkista! Tajusin tänään kaupassa et hei noi pullothan on tosiaan vähän muuttunu. Myös Helsingin sää kaipaisi mielestäni vähän muutosta, (ja kuulinki tänää huhuu et sellasta ois tulossa, mut joo en kyl tiiä, vois kattoo vaik jonku sääennusteen) toi loskakeli on ihan kauhee! Lisäks ulkona on tosi liukasta ja oon varmasti tällä viikolla naamallani mut ei se mitää, voin alkaa ottaa kuvia sammakkoperspektiivistä. (--:

Ainiin, mun pitää jakaa teidän kanssa yks biisi joka soi mun päässä koko ajan. Ihan vaan jotta se jäis soimaan teidänki päihin.

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Teidän blogi on nii piristävä :D Paitsi toi Jormaland tuo mun mielee aina maan täynnä jonossa olevia luokanvalvojia, mun luokanvalvojan nimi on nimittäi Jorma :D:D

    VastaaPoista
  2. Hey girls teidän blogi on ihanaa:) jotenkin niin rento ja siisti ja muutenkin mahtava :D

    tsekatkaaa tämä jos jaksattee:)
    http://dttms.blogspot.com/

    VastaaPoista