sunnuntai 23. tammikuuta 2011

oo sä mun kosini ni mä puolitan sun kulmas


Matikka ei muuten ole kivaa, vaikka toi tokavika kuva yrittääkin toista väittää! Ajattelin istuutua ja kerrankin tehdä kotikoetta aikasemminkin kuin palautuspäivää edeltävänä iltana, mutta homma kaatu sitten siihen, että jouduin toteamaan oman tyhmyyteni. Edes se vuos sitten voitettu matikkakisa ei lohduta siinä vaiheessa, kun en osaa oikeasti ratkaista yhtään noista tehtävistä! Liian soveltavia mulle, hmph. Voisin alkaa jo hyvissä ajoin kertaamaan sitä parin viikon päästä vaanivaa koetta varten, jottei menestys ois ihan yhtä huikea kuin viime jaksossa.

12 kommenttia:

  1. miten ootte saanu ton bannerin noin hyvälaatuseks? mun on koneella tosi hyvän näkönen, mutta kun mä laitan sen bloggeriin niin siitä tulee ihan kauhee!

    VastaaPoista
  2. sun nenäs on hassu tossa vikassa kuvassa :O

    VastaaPoista
  3. ihana toi sydän tost kirjast :)

    VastaaPoista
  4. matikka ei oikein iske muhunkaan, mut ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
  5. Sara: en tiiä itekkää, mut veikkaisin et osasyynä vois olla Iidan jumbokokoiset tiedostot? :--D

    apuva: no juu, mut ku oon itekki niin oudon näkönen ni se sopii mulle ku.... nenä päähän :D

    Reetta: haha kiitssii! (--:

    elli: sit meitä on kaks! kiitti :=)

    VastaaPoista
  6. hahaa mä jouduin toteamaan jo ekan jakson (ja wilmassa komeilleen nelosen) jälkeen tyhmyyteni ja siirtymään lyhyeen matikkaan :-D

    VastaaPoista
  7. sä et oo pippeliä nähnykkää :D

    VastaaPoista
  8. pauliina: jep! ehkä mä viel koitan sinnitellä täs pitkässä :--OOO
    Ano: ai en vai :( No ilmeisesti pojat kuitenkin on ku mun matikankirjaan tollasen lapun lykkäs!

    VastaaPoista
  9. kehe se matikka uppois !?!??!?! DD:<

    VastaaPoista
  10. pitkä matikka 3♥ oon tässä itekki ollu nyt puol kurssii ihan pihalla, jeejee.

    VastaaPoista
  11. en tiiä auttaaks tää sua Sara mut siis tallensin ton bannerin JPG-tiedostoks parhaalla mahdollisella laadulla ja se banneri tulee sellaisenaan tonne ylös eli teen sen sellaisilla mitoilla ettei bloggerin tarvitse pienentää sitä yhtään (:

    VastaaPoista
  12. emma: JEP >:OO
    Anonyymi: juuuuu, sama tunne täällä! ):

    VastaaPoista