tiistai 11. tammikuuta 2011

muiden kanssa en halua mä sopia

Mulla oli maanantaina kamera koulussa, vaikka en jaksanutkaan kuvailla kovin paljoa. Ja jep, halusin välttämättä itsestäni mahdollisimman tyhmännäkösen kuvan, jossa hörpin vettä. Huomatkaa muuten, kuinka puolet vedestä valuu leukaa pitkin alas..... :D


Mulla oli sunnuntai-iltana hirveä lukiolaisahdistus, joka tulee ehkä kerran jaksossa. Teki mieli itkeä ja repiä hiukset päästä kun tuntui etten saa tehtyä mitään niistä hommista, joita meille on koulusta lykätty, mutta toisaalta en yksinkertaisesti pysty toimimaan ennen viimestä iltaa. Nytkin pitäis keksiä puhe huomiselle äikäntunnille, kirjottaa essee torstaille, lukea Seitsemän veljestä ja joku näytelmä ja kaikkee. Meidän äikänope on orjapiiskuri.

Tänään koulu alkaa onneks vasta kymmeneltä, joten sain herätä tavallista myöhempään! (: Nyt vielä lekottelen viimeset viisminuuttiset, ennen kun kiiruhdan kemiantunnille. Päivänjatkoja!

6 kommenttia:

  1. eiiiikä tuo eka kuva on iha mahtava, just hieno !:D

    VastaaPoista
  2. ihan huippu just toi ylimmäine kuva :D

    VastaaPoista
  3. älä välitä, tuskin se puhe ainakaa voi huonommin mennä ku mulla...... :D

    VastaaPoista
  4. toi ylimmäinen kuva on hauska ja alin kuva on tosi hieno! :)

    VastaaPoista
  5. oi, ihanaa, mä en siis ollu ainoa, jolle tuli sunnuntaina melkeen itkupotkuraivariturhautumispaniikkikohtaus :)

    VastaaPoista
  6. katri ja sila: kiiittiiiii! :====)
    pauliina: no joo, ihan kivasti se puhe nyt loppujenlopuks meni! :D
    essi: tsajaaaa kiitos!
    sennamiila: joo et ollut todellakaa ainoo :D:DD

    VastaaPoista