tiistai 4. tammikuuta 2011

mä oon se rotta josta kaikki piisamit puhuu

Loma se vaan jaaaatkuuu. Toisaalta ihan kiva, koska nyt mulla olis aikaa tehdä kaikki kouluhommat (kuten oravatutkimus!!1) ja kaikkea järkevää.. No maanantai meni iha vaa laiskotellessa, tänään oon menossa Mikkeliin kattelee alei ja sitte, SITTEN voisin oikeesti vaikka tehä jotai psykan läksyjä. (: Mua kyllä vähän huolestuttaa koulun alku, täl hetkel tuntuu et motivaatio on vähä kadoksissa. Ehkä mä nyt poistun ettii sitä tai vaihtoehtoisesti treffaan nukkumatin kanssa.

3 kommenttia:

  1. uiui mikä kissa söppänä ;FF <3

    http://llifeisadream.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. ihanan pirtsakat lapaset, toi eka kuva on jotenki hirmu söpö :>

    VastaaPoista
  3. Hanski: hihi se on ! :---)
    sannero: kiiitos! ♥ (: sain noi lapaset mun kaverilta (tai sen äidiltä :D) joululahjaks ja ne on ehkä maailman kivoimmat :o

    VastaaPoista