sunnuntai 2. tammikuuta 2011

kädet ilmassa heilun ja palvon sua


Tuli sen verran uutenavuotena valvottua, että jätin iltadatauksen sikseen (olinhan samana päivänä kuitenki jo suorittanut yö-, aamuyö-, aamu-, päivä- ja iltapäivädataukset...) ja kömmin eilen nukkumaan jo seitsemän aikaan ja simahdin heti! Sellaset puol vuorokautta tuli sängynpohjalla vietettyä, ja nyt oon taas täällä virkeenä hereillä ja tulin heittämään pari kuvaa mun räiskyvän värikkäästä uv-asusta.


Haha, ei näissä ees oo mitään nähtävää, kunhan silkasta kuvaamisen ilosta näpsäisin! Karvalakki, löllöneule, vekkihame, farkkulegginsit, pöllökoru ja kulahtaneet hiukset, tiesin että kaikkia kiinnostaa. Tosin ylenpalttisessa ahmimisvimmassani heitin ylimääräiset vaatekappaleet pois, joten lopulta karvalakki kiersi kaikkien päässä (niinkuin noista Iidan kuvistakin voi nähdä) ja hame ja pöllö oli tungettu visusti reppuun. Maksimaalinen nautinto, tsek.

2 kommenttia:

  1. sulla on ihan sika makeet hiukset ! ;o tollaset mä oon syvällä sisälläni aina halunnu (=

    VastaaPoista
  2. ooi kiitti! Mulla on aina ennen ollu sellaset mahdollisimman rumat pitkät tasapaksut hiukset, kunnes hommasin tollaset vähän jänskemmät ja tykkään kyl itekki (----:

    VastaaPoista